Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
maar da's gewoon debiel.
zo garandeert hij dat hij als laatste de baan terug op komt. anders kunt ge nog een gap proberen maken naar de laatste posities.
mag idd wel bekeken worden, want da's wel de oorzaak voor de contacten van Sainz met Hulk en Colapinto.
Hulk 10s penalty, dus voorlopig een punt voor Cadillac, maar als Perez nog een penalty krijgt voor de restart, een puntje voor Alonso
maar da's gewoon debiel.
zo garandeert hij dat hij als laatste de baan terug op komt. anders kunt ge nog een gap proberen maken naar de laatste posities.
Ja, het is vooral bizar dat hij dan direct al binnenkwam voor zijn penalty. Kun je idd beter wachten tot voorlaatste lap zodat het veld al wat uitgewaaierd is en je niet zoveel plekken verliest.
Ik bedoelde overigens dat hij de rest misschien ophield om Antonelli een gap te laten opbouwen. Maar Russell kennende zou hij dat ANT nooit gunnen . En was duidelijk ook niet nodig als je ziet hoe ANT van HAM wegreed.
Ja, het is vooral bizar dat hij dan direct al binnenkwam voor zijn penalty. Kun je idd beter wachten tot voorlaatste lap zodat het veld al wat uitgewaaierd is en je niet zoveel plekken verliest.
Ik bedoelde overigens dat hij de rest misschien ophield om Antonelli een gap te laten opbouwen. Maar Russell kennende zou hij dat ANT nooit gunnen . En was duidelijk ook niet nodig als je ziet hoe ANT van HAM wegreed.
Het blijft eigenlijk echt een strontrace tot en met. Het contrast met de zaterdag en zondag tijdens de Monaco GP kan nie groter zijn.
Soit, Kimi man man, wa een extreem mega talent! Ik heb een hekel aan dominantie maar bij Kimi kan ik het voorlopig echt nog verdragen, heeft ook een gigantische gunfactor.
En wat een scenario ook: hetgeen waar ik vooraf zo hard zat op te hopen is uit gekomen: Kimi de winst, Russell 0 punten
Karma kan echt nie mooier worden dan dit. Ook veel penalties bij elkaar gereden dus ge moet et maar weten, George.
En dan Ferrari: de Monaco vloek blijft toch altijd aanwezig bij Leclerc, weer bijzonder pijnlijk... Hamilton dan weer een toprace gereden, 2 podiums op rij ook en duidelijk het momentum mee, hopelijk blijft dat ook zo. Uiteraard hoop ik dat Leclerc het momentum binnenkort ook weer aan zijn kant gaat hebben.
En ook nog: CADILLAC PUNTEN! (hopelijk blijft dat ook effectief staan)
Cadillac continues to wait for its first Formula 1 point after Sergio Perez was hit with a post-race penalty that
www.motorsportweek.com
Geen punt voor Cadillac, 10s tijdstraf omdat Perez' rechtervoorwiel niet binnen de startpositie stond bij de herstart.
Eerste punt van het seizoen voor Aston Martin