FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Daniel Ricciardo & Colton Herta zijn de favorieten voor de 2 zitjes bij Cadillac/Andretti
  • Perez heeft 2000 flessen tequila laten leveren bij Red Bull
    bafkreia4pd7kjwzhqovrcmdqu25yknfad2wisondjmbspiwhbcqru6pksu@jpeg
  • Hot Wheels komt omwille van hun F1 licentie volgend jaar meteen met een 5-pack F1 autootjes (McLaren / Alpine / RB / Sauber / Haas)
    hot-wheels-new-f1-pack-coming-in-2025-v0-ph1rdv2gan6e1.jpg
  • Max heeft vandaag zijn taakstraf uitgevoerd in Rwanda
  • Kevin Magnussen gaat in de WEC rijden voor BMW + een aantal IMSA races
  • Ocon is dan toch nog welkom voor een afscheid in de Alpine fabriek

Lol, Ricciardo, waarom willen ze die nog optrommelen? Kerel is al vevroegd buitengesmeten bij twee teams :p. Ik snap wel dat er niet veel piloten met ervaring en racewins contractvrij zijn in 2026 (Ik zie enkel Russel met een einde in 2025) maar Ricciardo, dat is toch einde verhaal.

Herta snap ik deels nog (Amerikaan in een Amerikaans team en zit in een Andretti team.) maar om een nieuw team op te richten met iemand zonder enige F1-ervaring. Verre van ideaal.

PR vooral omwille van zijn populariteit in de VS, en zijn ervaring bij verschillende teams (Red Bull / Renault / McLaren / RB). Ik zou het ook niet doen, maar de eerste jaren bij zo'n team zijn toch leerjaren...

Zag het ook net. Mja, dat kan weer beide kanten uit. Lawson lijkt me wel bekwaam, maar ze maken mogelijks wéér dezelfde fout van iemand te snel in die Red Bull te droppen. Ik had hier toch voor Tsunoda gegaan.

Zag het ook net. Mja, dat kan weer beide kanten uit. Lawson lijkt me wel bekwaam, maar ze maken mogelijks wéér dezelfde fout van iemand te snel in die Red Bull te droppen. Ik had hier toch voor Tsunoda gegaan.
Volgens mij alle 2 hopeloos.
Maar ik zou ook niet weten wie anders buiten ene wegplukken ergens bij Ferrari, Mercedes of McLaren (of Sainz bij Williams)

Lees hier en daar dat Verstappen Sainz niet als ploegmaat zou willen. Maar tegenwoordig lees je zo veel onzin...

Toch wat pijnlijk einde dit seizoen, maar blij dat we niet nog eens een jaar zoals dit moeten aanzien van Checo.

Benieuwd wie ze er nu gaan zetten.

Vermoedelijk dus Lawson naast Max en dan Hadjar (bah bah) naast Tsunoda. Al hoop ik op een soort van houdini act waarbij men Sainz los krijgt van Williams (zou daar een clausule voor hebben?) en naast Max zet en dan Lawson bij Williams.

Hoe Perez en Ricciardo uit F1 zijn gegaan is toch wel tenenkrullend in feite.
Dan heb ik meer respect voor een rijder als Damon Hill die in 1999 al vroeg aankondigde te willen stoppen omwille van gebrek aan motivatie en prestaties (na Silverstone 99), en niet eens mocht van Eddie Jordan.

Ik vraag mij zelfs af waar die heen moet vanaf 2026. Honda levert nu aan 2 teams, dat wordt daarna enkel Aston Martin. Ik zie papa Stroll zijn zoontje niet aan de kant schuiven voor Tsunoda.

Zelfs Stroll kan toch zien dat het niet bepaald betert met Stroll?
die moet toch ook ergens inzien dat die geen lange toekomst meer heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan