FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
nu ook heel mijn FB-feed vol met het verhaal dat op het etentje van Lewis Rusell als laatste zou zijn toegekomen, met enkel een stoel naast Max vrij. Max die dan wenkte om te gaan zitten, en Russell die die stoel pakt, en naast Lewis zet.

en ik denk: of all the things that didn't happen, this happened the least.

ze zijn die ruzie overal aan't opblazen, niet meer normaal.

nu ook heel mijn FB-feed vol met het verhaal dat op het etentje van Lewis Rusell als laatste zou zijn toegekomen, met enkel een stoel naast Max vrij. Max die dan wenkte om te gaan zitten, en Russell die die stoel pakt, en naast Lewis zet.

en ik denk: of all the things that didn't happen, this happened the least.

ze zijn die ruzie overal aan't opblazen, niet meer normaal.
Dat deed mij denken aan dit :p:

Manman wat een pech in zijn laatste qualy voor Mercedes. Rare Q1 ook, er werd precies geen extra pace gevonden naar het einde van de sessie.

Manman wat een pech in zijn laatste qualy voor Mercedes. Rare Q1 ook, er werd precies geen extra pace gevonden naar het einde van de sessie.
't was weer zo'n gesukkel van iedereen die zo laat mogelijk aan de fast lap wilt beginnen, waardoor niemand een degelijke preperation lap kon doen.

Ffs Leclerc.

Anyway go Hulkenberg & go Bottas!

Blijf het verbazend vinden hoe Red Bull toch opnieuw pace vindt na desastreuze vrije trainingen, Max weer bovenaan in Q2.

McLaren’s last van koelere temperaturen?

vrije trainingen zijn ook maar vrije trainingen he. zolang ge weet hoe uw auto werkt, hem goed afgesteld krijgt, en weet wat de banden gaan doen, is uw FP in orde. het is niet nodig om daar de snelste te zijn

Mclaren was daar in '98 ook zo "slecht" in. terwijl die gewoon wisten dat ze snel waren, en daar dus geen moeite in staken om op dàt moment eerste te staan.

Echt niet normaal die gast, bijna de muur in in de laatste bocht, houdt hem binnen track limits en haalt nog de snelste tijd.

Sainz under investigation voor delta tijd op vraag van Norris.
Here we go.
Sffs start Verstappen nog vanaf P3 en is ie nog P1 na lap 1:p

Edit: no further investigation voor Sainz.

Hulkenberg heeft een invitatie van de stewards op zak, wegens inhalen in pitlane. blijkbaar een "event note", en dat wordt dan quasi zeker een penalty.

Tsunoda outqualifies zijn teamgenoten 18-6 dit seizoen, waarvan de 6 allemaal van Ricciardo zijn. en wordt toch genegeerd door Horner en Markko.

Misleidend een beetje. Lawson in Austin qualifying bijvoorbeeld. Q1 had hij 3 tienden op Tsunoda maar hij zette geen laptime in Q2 omwille van een grid straf overgeërfd van zijn voorganger. Ik zou liever het gemiddeld verschil in tijd zien tussen Lawson en Tsunoda.
SQ ook niet meegerekend :p.

(Ik mis toch soms deftige statistieken in F1. Average qualifying gap bijvoorbeeld geupdate na iedere race, average lap time gap tussen teamgenoten na iedere race,... - Alles steekt in geformateerde PDF's en niks in exploiteerbare data.)
Tsunoda vs De Vries was een verschil van 0.2s in 2023. Een kleiner verschil dan tussen een Alonso-Stroll, Albon-Sargeant, Hulkenberg-Magnussen of Verstappen-Perez in 2023.

Tsunoda wordt wel een tikkeltje overgewaardeerd. Ik kan de twijfel snappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan