Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meest constante rijder over het hele seizoen is nog altijd Verstappen, Norris eindigt op 63 punten afstand, gigantisch.Als Lewis terug wat deftig kan kwalificeren dan maakt die volgend jaar toch echt wel gehakt van de McLaren rijders.
Voor RB vrees ik toch het ergste. Ik mag hopen dat ze hun wagen voor volgend jaar gefixt hebben. En ik denk dat het ook wel duidelijk is dat Verstappen een break nodig heeft.
op basis van deze race kan je dat toch niet zeggen? gewoon last minute ingevallen, met nauwelijks voorbereiding. kun je moeilijk veel van verwachten.Die Doohan begint niet aan 2025 gok ik.
Knappe race van Hamilton
Wel een beetje vreemd dat hij z’n auto op het recht stuk mag zetten na de race omdat hij afscheid neemt van Mercedes.
Bottas en Magnussen nemen echt afscheid en daar gaat geen aandacht naartoe
Ik vond dat de f1tv commentatoren gisteren nogal op Max z'n kap zaten.
"Heeft zich niet te moeien met kampioenschap strijd".
Ligt het niet eerder aan Piastri om super voorzichtig te zijn. Laat Max gewoon door.
Max had gewoon wat onderstuur.
Piastri nogal door het ijs gezakt onder druk vond ik. Incident na de herstart...
Ik vond dat de f1tv commentatoren gisteren nogal op Max z'n kap zaten.
"Heeft zich niet te moeien met kampioenschap strijd".
Ligt het niet eerder aan Piastri om super voorzichtig te zijn. Laat Max gewoon door.
Max had gewoon wat onderstuur.
Piastri nogal door het ijs gezakt onder druk vond ik. Incident na de herstart...
Ook in Qatar bij die penalty zei em dat hij geen intentie had om iemand in de weg te rijden en wou een normale Q, nu in T1 Abu Dhabi was zijn move ook niet super agressief want hij hield een beetje in.(met meer agressiviteit zouden ze met dezelfde snelheid door de bocht rijden en spinnen ze niet door het contact met de banden) Net door zo soft te rijden de laatste 2 weken haalt hij net zo goed evenveel penalties binnen 
maar dat is het juist he. het is niet Piastri die een onnodig risico neemt, maar Verstappen. Piastri zou dan een penalty moeten nemen, om "geen risico" te nemen.Sommigen snappen the bigger picture niet precies. Het doel van Mclaren in de laatste race was zoveel mogelijk punten sprokkelen en voor Ferrari eindigen dus ja al zeker geen risico pakken bij een chaotische start lijkt al prioriteit.
Dus een overoptimistische move van Verstappen in T1, zou je wel als hoog risico mogen aanschouwen. Ik denk wel dat Piastri weinig anders kon doen want hij opende het stuur en liet ruimte. Als hij meer ruimte zou geven, ging hij naast de baan moeten rijden.