Checo heeft uiteindelijk toch ook 4 jaar gehad. Als ze committen dat Lawson minstens 3 jaar krijgt ofzo, dan lijkt me dat ook wel genoeg om in te schatten of er genoeg talent in zit of niet.Lijkt me inderdaad nog te vroeg voor Lawson.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Checo heeft uiteindelijk toch ook 4 jaar gehad. Als ze committen dat Lawson minstens 3 jaar krijgt ofzo, dan lijkt me dat ook wel genoeg om in te schatten of er genoeg talent in zit of niet.Lijkt me inderdaad nog te vroeg voor Lawson.
Hopelijk Kylami in de plaatsHeel blij dat Zandvoort verdwijnt, maar goed, das mijn mening. Ik vond er maar weinig aan. Gewoon veel te krap en kort voor de huidige F1-bolides.
helemaal eens met beide puntenMbt Tsunoda: mijn eerlijke mening, dat gaat niet goed aflopen. Ik zie die even hard in de vernieling gereden worden door Max als Gasly en Albon.
Mbt Zandvoort: was op zich toch echt een leuk circuit? Een aantal zalige bochten, ook wel inhaalmogelijkheden, mede mogelijk door het feit dat je in een paar bochten echt zwaar verschillende lijnen kan rjiden om een tegenstander op te lijnen.
Dan zijn er andere circuits die ik liever zie verdwijnen.
Dat was toch altijd een van de betere races?Heel blij dat Zandvoort verdwijnt, maar goed, das mijn mening. Ik vond er maar weinig aan. Gewoon veel te krap en kort voor de huidige F1-bolides.

www.instagram.com

Al meerdere Engelse journalisten die zeggen dat Russell staalhard aan het liegen is![]()