FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje slechte vertaling.

Ze hebben wel degelijk de juiste - Las Vegas - achtervleugel mee. Maar de vleugel is gewoon slecht.
Het is niet dat ze per ongeluk de achtervleugel voor bijvoorbeeld Monaco hebben mee gepakt.

Voor zover ik het versta hebben de andere teams een wing mee die low drag is, speciaal voor de lange rechte stukken, maar heeft RB die gewoon niet.

Zoiets ja.
Maar ik las uw zin als: "ze hebben per ongeluk de foute vleugel ingeladen, en de juiste ligt nog in de fabriek"

Wel behoorlijk indrukwekkend dat daar ne mechanieker met een tol stukken vleugel zit weg te snijden... Niet bepaald high-tech :)

Mijn reacties op 't einde van Q3, in volgorde:
Leclerc: Ooh!
Sainz: woow!
Gasly: Waaat?!
Russell: OOEH!

Ja Lewis, dat was zijn eigen fout. Jammer, had sowieso eerste rij geweest denk ik.

Wel zalige Q3 inderdaad! Ben benieuwd voor de eerste ronden morgen met volle tank en koudere banden, dat gaat niet gemakkelijk worden.

Colapinto is toch ook van zijn pluimen aan het verliezen op deze manier, als je dan gisteren hoort dat Gasly nog voor 0€ schade heeft gereden aan de auto, indrukwekkend.

Colapinto moet morgen nog door een medische check blijkbaar. Nog niet 100% zeker dat hij mag starten dus.

Williams zal stilaan wel door hun 2024 budget zitten zeker? Logan Sargeant & Alex Albon reden samen verschillende auto's de vernieling in, Colapinto bracht meteen op met WK punten, maar heeft na die indrukwekkende start toch ook al 3 maal grote stukken gereden. Zeer jammer, want ik had de indruk dat die ervaren én snel reed. Zo zie je maar dat je een rijder nooit te snel moet beoordelen.

Combinatie van druk om zich te tonen + paar moeilijke scenarios waar de ervaring misschien toch speelt? (die regen situatie + nu low grip track)

Hamilton aan 't vliegen vandaag. Grote kans op P3.

Correctie: P1 :unsure:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan