Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat dacht je van nog een grap, Murray? | JokerIt is all about sending a message -->
Als je dit op je formulier hebt staan hahaWie had dit podium verwacht lol![]()
De rest kon inderdaad niet aan Max tippen.Kampioenschap over,Max wel sterk vandaag maar had weinig weerstand buiten Leclerc een beetje.
Spijtig dat Collapinto crashte;had anders kunnen zijn.
Kampioenschap over,Max wel sterk vandaag maar had weinig weerstand buiten Leclerc een beetje.
Op P1 met een immense voorsprong...Weinig weerstand? Op P17 starten en dan op 1 eindigen zonder 1 foutje te maken met dit soort chaos. De omstandigheden waren een groot deel van de weerstand, en zoals je kon zien waren er velen die daar amper tegenop konden, en niet van de minste.
Norris heeft ochot 1x iemand ingehaald op een ganse race in de regen, iemand dan nog die de gas niet durfde induwen op een recht stuk.Komaan gasten,toch niemand die echt verdedigde tov Max, persoonlijk zou ik toch altijd binnenkant van T1 en T4 gehouden hebben.
Leclerc deed dat de rest niet.
Ik zeg niet dat hij dan niet zou passeren maar het zou hem toch meer moeite gekost hebben en dat mag toch,je zit in een battle voor track positie hé.
De helft was aan het sukkelen om op de baan te blijven lol, die hadden niks over om ook in de spiegel te kijken.Komaan gasten,toch niemand die echt verdedigde tov Max, persoonlijk zou ik toch altijd binnenkant van T1 en T4 gehouden hebben.
Leclerc deed dat de rest niet.
Ik zeg niet dat hij dan niet zou passeren maar het zou hem toch meer moeite gekost hebben en dat mag toch,je zit in een battle voor track positie hé.
Rode vlag in zijn voordeel ?Die durfden/konden gewoonweg verdedigen.
Max heeft hier 100% gewonnen op metier.
Max zijn race pace was een pak hoger dan de rest. Wat verwacht ge nu dat de rest doet???Djeezes,wat heeft Norris hier mee te maken????????????
Ik zeg gewoon dat Verstappen wel heel makkelijk voorbij iedereen kwam,is dat zijn verdienste uiteraard maar men mag toch beetje zoals leclerc weerstand bieden,that's all.
Norris valt vandaag door de mand dat is duidelijk.
Er zijn er nog die een hogere race pace hadden die niet voorbij hun voorligger geraakte.Max zijn race pace was een pak hoger dan de rest. Wat verwacht ge nu dat de rest doet???
Azo is het altijd wat natuurlijk…Rode vlag in zijn voordeel ?
Nu ja dat was voor iedereen hetzelfde maar crash Collapinto heeft grote impact de rest van de race / zelfs het kampioenschap.
Ik vond het dom van Piastri om daar zo breed te gaan ,niet dat hij opendeurdag hieldMax zijn race pace was een pak hoger dan de rest. Wat verwacht ge nu dat de rest doet???
Denkt ge nu echt dat bijvoorbeeld Piastri opendeurdag hield??