FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kampioenschap over,Max wel sterk vandaag maar had weinig weerstand buiten Leclerc een beetje.
Spijtig dat Collapinto crashte;had anders kunnen zijn.

Kampioenschap over,Max wel sterk vandaag maar had weinig weerstand buiten Leclerc een beetje.

Weinig weerstand? Op P17 starten en dan op 1 eindigen zonder 1 foutje te maken met dit soort chaos. De omstandigheden waren een groot deel van de weerstand, en zoals je kon zien waren er velen die daar amper tegenop konden, en niet van de minste.

Komaan gasten,toch niemand die echt verdedigde tov Max, persoonlijk zou ik toch altijd binnenkant van T1 en T4 gehouden hebben.
Leclerc deed dat de rest niet.
Ik zeg niet dat hij dan niet zou passeren maar het zou hem toch meer moeite gekost hebben en dat mag toch,je zit in een battle voor track positie hé.

Komaan gasten,toch niemand die echt verdedigde tov Max, persoonlijk zou ik toch altijd binnenkant van T1 en T4 gehouden hebben.
Ik zeg niet dat hij dan niet zou passeren maar het zou hem toch meer moeite gekost hebben en dat mag toch,je zit in een battle voor track positie hé.
Norris heeft ochot 1x iemand ingehaald op een ganse race in de regen, iemand dan nog die de gas niet durfde induwen op een recht stuk.

Maar ze zullen wel hard verdedigt hebben bij hem en niet bij Max.

De helft was aan het sukkelen om op de baan te blijven lol, die hadden niks over om ook in de spiegel te kijken.
De raceceaft van Max is gewoon 10% beter als die van de rest. Dat is toch maar alweer bewezen.

Djeezes,wat heeft Norris hier mee te maken????????????
Ik zeg gewoon dat Verstappen wel heel makkelijk voorbij iedereen kwam,is dat zijn verdienste uiteraard maar men mag toch beetje zoals leclerc weerstand bieden,that's all.
Norris valt vandaag door de mand dat is duidelijk.

Djeezes,wat heeft Norris hier mee te maken????????????
Ik zeg gewoon dat Verstappen wel heel makkelijk voorbij iedereen kwam,is dat zijn verdienste uiteraard maar men mag toch beetje zoals leclerc weerstand bieden,that's all.
Norris valt vandaag door de mand dat is duidelijk.
Max zijn race pace was een pak hoger dan de rest. Wat verwacht ge nu dat de rest doet???

Denkt ge nu echt dat bijvoorbeeld Piastri opendeurdag hield??

Rode vlag in zijn voordeel ?
Nu ja dat was voor iedereen hetzelfde maar crash Collapinto heeft grote impact de rest van de race / zelfs het kampioenschap.
Azo is het altijd wat natuurlijk…
Elke race moet je het doen met de omstandigheden van die race en het er het beste van maken.
Allez, je kan nu toch niet ontkennen dat hij het fenomenaal gedaan heeft en het 100% verdiende om te winnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan