Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zou me niet verbazen dat er tussen zaten die zelfs niet eens hoopten om een korte periode zwaardere regen te overleven, maar dat ze gewoon track position wouden vrijwaren in afwachting van de onvermijdelijke rode vlag. Als dat al een deel van je sport is geworden dan zit je toch met een probleem.Los van het hele poker strategie gedeelte (zullen wel verschillende meningen over zijn), snap ik ook wel niet waarom ze in een sport waar ze alles zo veilig mogelijk willen ze rijders niet verplichten om op bepaalde momenten op full wets te rijden. Was toch absoluut geen weer om op Inters te rijden en toch deden de meesten het omdat ze hoopten een paar rondjes te "overleven".
Dit dus. Het ergste is dat ge dit op voorhand kon voorspellen.Er gaan toch echt wel betere banden moeten komen denk ik.
Had hij nu 5 seconden of 10 sec straf moeten uitzitten stond hij totaal niet 4de he
Je ziet nu toch zelf ook dat elke beslissing die de FIA neemt dit weekend in het voordeel van McLaren/Norris is? Tot de rode vlag uiteraard, omdat men niet anders kan en die auto daar midden op de baan staat.Man, in alles een complot zien tegen Verstappen. Er komt een VSC. Norris pit, Verstappen niet. Zo simpel is het. De Fia kan het niet harder laten regenen hoor.
Heeft de Fia die Williams nu ook zelf de muur in laten rijden? Hoe ga je dit uitleggen? Een rode vlag en Verstappen profiteert helemaal. Wel jammer, nu hebben jullie niks meer om over te klagen.
Als je oprecht denkt dat dat bewust is, waarom zou je dan in godsnaam nog naar die sport blijven kijken?Je ziet nu toch zelf ook dat elke beslissing die de FIA neemt dit weekend in het voordeel van McLaren/Norris is? Tot de rode vlag uiteraard, omdat men niet anders kan en die auto daar midden op de baan staat.
Om op het einde van de rit toch met dikke Zak te kunnen lachen.Als oprecht denkt dat dat bewust is, waarom zou je dan in godsnaam nog naar die sport blijven kijken?
Waarom moet dit volgens jou/FIA dan na de race bestraft worden?Als oprecht denkt dat dat bewust is, waarom zou je dan in godsnaam nog naar die sport blijven kijken?
Het feit dat je door iemand anders zijn crash heel je strategie om zeep kan helpen is gewoon ridicuul. Het komt neer op pure chance dan.
Het klagen hoort erbij héAls je oprecht denkt dat dat bewust is, waarom zou je dan in godsnaam nog naar die sport blijven kijken?

Ik vind dat ook een vreemde regel. Bij zware weersveranderingen onder de rode vlag kan ik me dat voorstellen, maar niet in elke situatie.Gewoon stoppen met de mogelijkheid tot banden wisselen onder rode vlag nee (wat is het idee daarachter eigenlijk?)? Ik kan mis zijn (ik kijk maar de helft van de races ongeveer) maar heb het gevoel dat dit soort zaken veel meer voorkomen de laatste jaren omdat er gewoon meer rode vlaggen zijn.
Op twitter nu mensen die plots een complot zien tegen Norris.Man, in alles een complot zien tegen Verstappen. Er komt een VSC. Norris pit, Verstappen niet. Zo simpel is het. De Fia kan het niet harder laten regenen hoor.

Ik heb het over dat Calimerogedoe van beide kampen dat elke beslissing door de FIA verkeerd is omdat ze de supporters van dat kamp niet goed uitkomen, ik zit precies in een voetbaltopic dat discussieert over VAR interventies.Waarom moet dit volgens jou/FIA dan na de race bestraft worden?
Een 100% duidelijk omschreven fout...
Ze hadden niks te doen en er was nog een race delay. Dit had gewoon al na 1min uitgedeeld moeten worden.
Zo simpel is het.
Nee. En jullie complot denken is niet enkel dit weekend. Het is letterlijk bij elke beslissing die de FIA neemt. Als de FIA Norris zo hard zou voortrekken, waarom niet gewoon meteen SC en redflag. Nog voor de pitstop? Nee, nu is Norris de grote verliezer maar enkel nu heeft de FIA juist gehandeld.Je ziet nu toch zelf ook dat elke beslissing die de FIA neemt dit weekend in het voordeel van McLaren/Norris is? Tot de rode vlag uiteraard, omdat men niet anders kan en die auto daar midden op de baan staat.
Staat er in de regels ook wat de sanctie is voor die fout? Zijn alle rijders uiteindelijk in de fout gegaan of enkel die eerste 4? Alsof die mannen daar gewoon met hun vingers zitten te draaien. "ze hadden niks te doen".Waarom moet dit volgens jou/FIA dan na de race bestraft worden?
Een 100% duidelijk omschreven fout...
Ze hadden niks te doen en er was nog een race delay. Dit had gewoon al na 1min uitgedeeld moeten worden.
Zo simpel is het.
Wat denk je nu zelf?Staat er in de regels ook wat de sanctie is voor die fout? Zijn alle rijders uiteindelijk in de fout gegaan of enkel die eerste 4? Alsof die mannen daar gewoon met hun vingers zitten te draaien. "ze hadden niks te doen".

Je ziet nu toch zelf ook dat elke beslissing die de FIA neemt dit weekend in het voordeel van McLaren/Norris is? Tot de rode vlag uiteraard, omdat men niet anders kan en die auto daar midden op de baan staat.