FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sta me toe dat sinds het toestaan voor een aantal races aan McLaren voor het gebruik van een achtervleugel die zichzelf deels opent zonder DRS, mijn gevoel over de beïnvloeding van dit kampioenschap al redelijk scherp staat. Misschien zie ik dan inderdaad wat meer spoken dan anders :biglaugh:

De starprocedure,was Norris niet al vertrokken voor dat het bord met de boodschap Start Delayed tevoorschijn kwam,dat hij vertrok toen de lichten op oranje stonden te knipperen ?

Wat denk je nu zelf?:unsure:
Jij beweert dat het allemaal zo simpel is. Geef dan eens gewoon antwoord. Wat schrijft het reglement voor in deze situatie?
Laten we eerlijk zijn, je kijkt ook wel een beetje met een gekleurde bril hé. Er is bijvoorbeeld ontzettend veel focus geweest op de Stroll-Rode vlag situatie eerder vandaag, maar Verstappen was daar ook bij een snellere rode vlag gewoon uit geweest. Ja, hij stond 10e op het exacte moment dat Stroll crasht, maar het duurt altijd even vooraleer een rode vlag valt en Leclerc passeert de finish letter 2 seconden na de gele vlag. Verstappen/Red Bull maakte daar gewoon zelf een grote fout en hadden ongeluk, net zoals ze nu heel veel geluk hebben.

Over gisteren valt misschien meer te zeggen en ik geloof ergens wel in het gedoe dat de FIA de F1 op een soms oneerlijke wijze spannend probeert te maken (Verstappen heeft daar ook al voordelen van ondervonden), maar doldraaien is ook niet nodig.
Die situatie heeft ook gewoon een logische verklaring. Stroll heeft daar nog ruime tijd aan het proberen geweest om zijn wagen terug naar de pits te krijgen. Vanaf het moment dat het duidelijk was dat dat niet zou lukken is het een rode vlag geworden. Jammer voor Verstappen maar uiteindelijk de reden waarom hij nu op p2 staat. Iedereen gaat wel eens voordeel halen uit bepaalde beslissingen. Helaas zijn sommigen hier zo gefocust op hun favoriet dat ze daar blind voor zijn.
Ik snap echt oprecht niet hoe iemand zo iets kan zeggen na 2021. Waren ze hun Britse bril gewoon kwijt toen of?
Ik typte net identiek hetzelfde.

Ik denk dat je het seizoen nog is goed moet bekijken dan.
Ok de laatste race was echt niet ok. Maar silverstone etc ook niet.
BTW als hij gewoon pitstop maakt is hij altijd kampioen
En ge spreekt over 3 jaar geleden. Veel gebeurd ondertussen

Sta me toe dat sinds het toestaan voor een aantal races aan McLaren voor het gebruik van een achtervleugel die zichzelf deels opent zonder DRS, mijn gevoel over de beïnvloeding van dit kampioenschap al redelijk scherp staat. Misschien zie ik dan inderdaad wat meer spoken dan anders :biglaugh:
Zij er ook geen geruchten geweest dat Red Bull een illegaal remsysteem had en dat het daarna plots pak minder ging ?

De starprocedure,was Norris niet al vertrokken voor dat het bord met de boodschap Start Delayed tevoorschijn kwam,dat hij vertrok toen de lichten op oranje stonden te knipperen ?
Volgens mij is iedereen vertrokken toen de lichten knipperden. Zelfs die mannen die heel lang zijn blijven staan

Dat zal wel een deel van het probleem te zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan