makila Well-known member Crowdfunder FE 3 november 2024 #1.561 nokeyboard zei: Alles zit toch mee voor Norris dit weekend Voor hetzelfde geld startte die gewoon p16. Klik om te vergroten... Ik zou toch gewoon de race afwachten. Voor hetzelfde geld haalt Verstappen nog 10 wagens in en knalt Norris hem tegen de muur ..
nokeyboard zei: Alles zit toch mee voor Norris dit weekend Voor hetzelfde geld startte die gewoon p16. Klik om te vergroten... Ik zou toch gewoon de race afwachten. Voor hetzelfde geld haalt Verstappen nog 10 wagens in en knalt Norris hem tegen de muur ..
N nokeyboard Well-known member 3 november 2024 #1.562 Slackmans zei: Benieuwd of die aan de start staat straks Wordt toch wel echt complete chaos straks. Klik om te vergroten... Sainz is ook een vraagteken. Voor hetzelfde geld is dat ook een DNS.
Slackmans zei: Benieuwd of die aan de start staat straks Wordt toch wel echt complete chaos straks. Klik om te vergroten... Sainz is ook een vraagteken. Voor hetzelfde geld is dat ook een DNS.
B benjicroc Well-known member 3 november 2024 #1.563 Laat ons hopen dat ze stoppen met crashen of fia gaat 40 ronden achter safety car rijden zodat Norris zeker volle punten pakt
Laat ons hopen dat ze stoppen met crashen of fia gaat 40 ronden achter safety car rijden zodat Norris zeker volle punten pakt
sniper80 Well-known member 3 november 2024 #1.564 Albon: "did the brakes fail?" Nee man, je zat met je achterband op het gladde groene gedeelte
vloet Well-known member Crowdfunder FE Supporter 3 november 2024 #1.565 Neef Jo zei: Die auto van Albon krijgen ze niet meer gemaakt denk ik. Klik om te vergroten... Serieus wat werk voor Williams op zo'n korte tijd. Colapinto krijgen ze mssn nog klaar, maar Albon zie ik idd niet meer starten.
Neef Jo zei: Die auto van Albon krijgen ze niet meer gemaakt denk ik. Klik om te vergroten... Serieus wat werk voor Williams op zo'n korte tijd. Colapinto krijgen ze mssn nog klaar, maar Albon zie ik idd niet meer starten.
sniper80 Well-known member 3 november 2024 #1.567 Aston & Williams beide 2 wagens in de vernieling. Williams heeft Sargeant niet meer nodig hiervoor, hahaha.
Aston & Williams beide 2 wagens in de vernieling. Williams heeft Sargeant niet meer nodig hiervoor, hahaha.
N nokeyboard Well-known member 3 november 2024 #1.568 benjicroc zei: Laat ons hopen dat ze stoppen met crashen of fia gaat 40 ronden achter safety car rijden zodat Norris zeker volle punten pakt Klik om te vergroten... Optie 4 maar dan Max die gekloot is door Stroll ipv FP1 results gebruiken. Maar serieus, ik zou er niet van verschieten als we straks 25 rondjes achter SC rijden en er 5 racen...
benjicroc zei: Laat ons hopen dat ze stoppen met crashen of fia gaat 40 ronden achter safety car rijden zodat Norris zeker volle punten pakt Klik om te vergroten... Optie 4 maar dan Max die gekloot is door Stroll ipv FP1 results gebruiken. Maar serieus, ik zou er niet van verschieten als we straks 25 rondjes achter SC rijden en er 5 racen...
Neef Jo Well-known member 3 november 2024 #1.569 sniper80 zei: Albon: "did the brakes fail?" Nee man, je zat met je achterband op het gladde groene gedeelte Klik om te vergroten... Inderdaad, domme fout, zeker als je al P2 staat.
sniper80 zei: Albon: "did the brakes fail?" Nee man, je zat met je achterband op het gladde groene gedeelte Klik om te vergroten... Inderdaad, domme fout, zeker als je al P2 staat.
V ViperHD Well-known member 3 november 2024 #1.570 Neef Jo zei: De race is over 4u45, wordt nog hard werken voor de mecaniciens. Klik om te vergroten... Om 16u30 toch (12u30 local) ? Of heb ik verkeerd gehoord op Tipik?
Neef Jo zei: De race is over 4u45, wordt nog hard werken voor de mecaniciens. Klik om te vergroten... Om 16u30 toch (12u30 local) ? Of heb ik verkeerd gehoord op Tipik?
Neef Jo Well-known member 3 november 2024 #1.571 ViperHD zei: Om 16u30 toch (12u30 local) ? Of heb ik verkeerd gehoord op Tipik? Klik om te vergroten... Ja inderdaad, verkeerd geteld, nog iets meer dan 3u dus.
ViperHD zei: Om 16u30 toch (12u30 local) ? Of heb ik verkeerd gehoord op Tipik? Klik om te vergroten... Ja inderdaad, verkeerd geteld, nog iets meer dan 3u dus.
N nokeyboard Well-known member 3 november 2024 #1.574 Horner gaat iets in vragen aan het zusterteam denk ik
sniper80 Well-known member 3 november 2024 #1.575 Reken maar dat die vol gaan gaan bij de start, hebben niets te verliezen.
V ViperHD Well-known member 3 november 2024 #1.579 ‘P3 tomorrow’ LOL die is wat te vroeg moeten opstaan precies.
N nokeyboard Well-known member 3 november 2024 #1.580 sniper80 zei: Reken maar dat die vol gaan gaan bij de start, hebben niets te verliezen. Klik om te vergroten... Yuki en Russel in de regen achter u. Dat wordt bidden voor Norris.
sniper80 zei: Reken maar dat die vol gaan gaan bij de start, hebben niets te verliezen. Klik om te vergroten... Yuki en Russel in de regen achter u. Dat wordt bidden voor Norris.