sniper80 Well-known member 3 november 2024 #1.603 Kan je je voorstellen dat je als mechaniekers hebt gezwoegd om die auto startklaar te krijgen? Wat een idioot.
Kan je je voorstellen dat je als mechaniekers hebt gezwoegd om die auto startklaar te krijgen? Wat een idioot.
sniper80 Well-known member 3 november 2024 #1.607 Neef Jo zei: Waarom dacht hij ook door de gravel te rijden? Klik om te vergroten... Ik gok de kortste weg
Neef Jo zei: Waarom dacht hij ook door de gravel te rijden? Klik om te vergroten... Ik gok de kortste weg
B benjicroc Well-known member 3 november 2024 #1.608 Lando is te vroeg vertrokken blijkbaar. Procedure zou niet gevolgd zijn zoals het moet.
vloet Well-known member Crowdfunder FE Supporter 3 november 2024 #1.609 Wat een chaos. Nog nooit gezien.
N nokeyboard Well-known member 3 november 2024 #1.611 benjicroc zei: Lando is te vroeg vertrokken blijkbaar. Procedure zou niet gevolgd zijn zoals het moet. Klik om te vergroten... Nu ben ik benieuwd ...
benjicroc zei: Lando is te vroeg vertrokken blijkbaar. Procedure zou niet gevolgd zijn zoals het moet. Klik om te vergroten... Nu ben ik benieuwd ...
B benjicroc Well-known member 3 november 2024 #1.613 nokeyboard zei: Nu ben ik benieuwd ... Klik om te vergroten... Tja.. ik verwacht niet veel
N nokeyboard Well-known member 3 november 2024 #1.615 benjicroc zei: Tja.. ik verwacht niet veel Klik om te vergroten... Het is inderdaad een Brit
B benjicroc Well-known member 3 november 2024 #1.617 nokeyboard zei: Het is inderdaad een Brit Klik om te vergroten... En het was ter zijne verdediging ook al chaos ervoor.
nokeyboard zei: Het is inderdaad een Brit Klik om te vergroten... En het was ter zijne verdediging ook al chaos ervoor.
Dookie Well-known member 3 november 2024 #1.618 Geef maar 10 of 20 seconden penalty zodat het feest compleet is
V ViperHD Well-known member 3 november 2024 #1.619 Ok, daarom bleven er dus ook een paar op de grind staan.
B benjicroc Well-known member 3 november 2024 #1.620 Toont toch dat Norris beetje stress heeft Meestal bottlet hij de start, nu al ervoor