Rub1con
Active member
Hoezo Max als laatste?Haha indien geen quali morgen mogelijk dan is het P1 startgrid
Norris 1, max als laatste....
Tja
Ben niet volledig mee tbh
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo Max als laatste?Haha indien geen quali morgen mogelijk dan is het P1 startgrid
Norris 1, max als laatste....
Tja
Practice 1 results + verstappen zijn penalty = laatste. Maar Q zal wel morgen doorgaanHoezo Max als laatste?
Ben niet volledig mee tbh
Dat gerucht had ik 4 weken geleden gehoord van iemand die actief is in de racewereld. Ik dacht dat die aan het trollen was

Waarom haal je er allerlei events bij die niets met veiligheid te maken hebben? Ik heb het over het feit dat de stewards bewust de VSC uitstellen en de auto's op volle snelheid laten racen terwijl Hulkenberg al uit de wagen is. Je bent appeltjes met peertjes aan het vergelijken.En dan sinds 1996 is dit, een VSC in een sprintrace die misschien wel iets vroeger geactiveerd mocht worden, één van de walgelijkste dingen die je ooit gezien hebt? Dat zet je dan gelijk met rubbergate, crashgate, spygate, 2021 Abu Dhabi etc?
Er zijn er zeker geweest ja... Als je door een rookie in z'n ocharme 2de seizoen al regelmatig verslagen wordt, zegt dat wel veel over de eigen kwaliteiten.Deze post zegt daarover alles natuurlijk. Elke kampioen in de geschiedenis dan maar flutkampioentjes?
Dat McLaren iets heeft dat de bandenslijtage tijdens de race aanzienlijk doet slinken t.o.v. de rest is al even duidelijk. Hoe men dat met water kan doen en hoe zoiets de FIA controles ontsnapt zou wel bizar zijn.Dat gerucht had ik 4 weken geleden gehoord van iemand die actief is in de racewereld. Ik dacht dat die aan het trollen was![]()

Waarom haal je er allerlei events bij die niets met veiligheid te maken hebben? Ik heb het over het feit dat de stewards bewust de VSC uitstellen en de auto's op volle snelheid laten racen terwijl Hulkenberg al uit de wagen is. Je bent appeltjes met peertjes aan het vergelijken.
Er zijn er zeker geweest ja... Als je door een rookie in z'n ocharme 2de seizoen al regelmatig verslagen wordt, zegt dat wel veel over de eigen kwaliteiten.
vreemd.Voor Spa2021 hebben ze de sprint Q gebruikt. Ik ga er dan vanuit dat ze dat nu ook gaan doen![]()
Omdat jou post is aangepast terwijl ik aan het reageren was op wat er initieel stond. Nu goed, rubbergate ging over niets anders dan veiligheid. De dood van Jules Bianchi etc. Er zijn zoveel dingen gebeurd in de voorbije jaren waar je je oprecht vragen bij kan stellen. Dit voorval stelt op dat gebied weinig voor hoor.Waarom haal je er allerlei events bij die niets met veiligheid te maken hebben? Ik heb het over het feit dat de stewards bewust de VSC uitstellen en de auto's op volle snelheid laten racen terwijl Hulkenberg al uit de wagen is. Je bent appeltjes met peertjes aan het vergelijken.
Er zijn er zeker geweest ja... Als je door een rookie in z'n ocharme 2de seizoen al regelmatig verslagen wordt, zegt dat wel veel over de eigen kwaliteiten.
Volgens GPupdate: (Geen idee wie er dan gelijk heeft).Running out of time to get qualifying in today, and if it's postponed the first aim will be to run the session tomorrow morningIf that's not possible, it's up the stewards how the grid is ordered. No provision in the current sporting regulations for this scenario #F1 #BrazilGP
Als die pipo's nu niet de sprint Q gebruiken maar FP1 dan kunnen ze echt wel de hoogste boom in.
Nuja, als ge naar het weerbericht kijkt dan zit de kans er zeker in dat de race gewoon niet doorgaat.
Ge hebt gelijk. 2021 is met Russell zijn goeie Q geweest en met die farce van een race. I stand corrected.vreemd.
in 2021 was er geen sprint in Spa.
in 2023 wel, maar toen was de GP Quali vóór de Sprint Shootout.
De perfecte plaats voor een dive bomb

Mijn post is helemaal niet aangepast na jouw reactie: Laatst bewerkt: Vandaag om 19:18, jouw reactie is van 19:21Omdat jou post is aangepast terwijl ik aan het reageren was op wat er initieel stond. Nu goed, rubbergate ging over niets anders dan veiligheid. De dood van Jules Bianchi etc. Er zijn zoveel dingen gebeurd in de voorbije jaren waar je je oprecht vragen bij kan stellen. Dit voorval stelt op dat gebied weinig voor hoor.
Iemand in zijn 2de seizoen is geen rookie. In F1 ben je zelfs geen rookie meer als je meer dan 2 GP starts hebt. Hamilton klopte Alonso in zijn eerste seizoen en werd toen vice kampioen. Wat zegt dat over Alonso? Flutkampioen? Of zegt het misschien gewoon dat het toptalenten zijn?

Waar is de tijd dat Schumacher uitgejouwd werd omdat Barrichello zijn overwinning moest afstaan. Nu is dat al de 2de keer dat Piastri dat voor Norris moet doen. Als je zo kampioen moet worden ben je ook maar een flutkampioentje![]()
.
.
En schumacher die nog belachelijk deed te doen op het podium.
.
Zoals ik al zei, mijn reactie was op wat er initieel stond. Voordat jij jou post hebt aangepast. Tussen mijn reactie en uw aanpassing heb ik uw post niet opnieuw gelezen. Je kiest er wel voor om de essentie van de post gewoon te negeren.Mijn post is helemaal niet aangepast na jouw reactie: Laatst bewerkt: Vandaag om 19:18, jouw reactie is van 19:21
In de quote van mijn tekst in jouw reactie staat trouwens dezelfde tekst.![]()