Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard, ik dacht ook dat dat ging gebeuren. Maar ge kunt er niet om heen dat ze super lang gewacht hebben om de VSC te callen.Er zijn er hier veel die spoken zien.....
De VSC hadden ze ook gewoon tot einde kunnen laten gaan.
En de straf is inderdaad compleet zwart wit hé. Kunt ge niet over discussiëren.
de discussie gaat niet over wanneer de VSC geeindigd is he, het gaat over wanneer die begonnen is.Er zijn er hier veel die spoken zien.....
De VSC hadden ze ook gewoon tot einde kunnen laten gaan.
En de straf is inderdaad compleet zwart wit hé. Kunt ge niet over discussiëren.
2024 zal voor mij te boek blijven staan als een artificieel WK, ieder mag denken wat ie wil, het is mij duidelijk dat teams vrijheden krijgen om het spannend te houden. Mercedes was in de zomer ineens terug, waar zitten die nu?Tja 0,63sec is uiteraard in F1 veel dus een te begrijpen penalty.
Alleen is vandaag een schande/blamage voor de F1 als sport. Een rijder die 20 rondjes DRS moet krijgen van zijn teamgenoot, die express traag moet rijden de hele race ... Dan van plaats wisselen voor een extra puntje. Om nog maar te zwijgen over dat gejank van Norris vanaf de start om voor geswapt te worden. De stewards die wachten met een VSC terwijl een rijder letterlijk net naast de baan staat.
Tja. Als neutrale fijn of toevallige kijker wordt ge hier toch alles behalve warm van.
Jij volgt nog maar sinds dit jaar autosport dan? Kom seg, enige objectiviteit zou toch mogen.2024 zal voor mij te boek blijven staan als een artificieel WK, ieder mag denken wat ie wil, het is mij duidelijk dat teams vrijheden krijgen om het spannend te houden. Mercedes was in de zomer ineens terug, waar zitten die nu?
Wachten met veiligheid (deployen VSC) tot McLaren hun wisseltje kon uitvoeren is wel mee van de walgelijkste dingen die ik heb gezien in F1 en autosport in het algemeen. Stewards buiten aub.
Sinds Spa 1996, en jij?Jij volgt nog maar sinds dit jaar autosport dan? Kom seg, enige objectiviteit zou toch mogen.
En dan sinds 1996 is dit, een VSC in een sprintrace die misschien wel iets vroeger geactiveerd mocht worden, één van de walgelijkste dingen die je ooit gezien hebt? Dat zet je dan gelijk met rubbergate, crashgate, spygate, 2021 Abu Dhabi etc?Sinds Spa 1996, en jij?
Deze post zegt daarover alles natuurlijk. Elke kampioen in de geschiedenis dan maar flutkampioentjes?Waar is de tijd dat Schumacher uitgejouwd werd omdat Barrichello zijn overwinning moest afstaan. Nu is dat al de 2de keer dat Piastri dat voor Norris moet doen. Als je zo kampioen moet worden ben je ook maar een flutkampioentje![]()