FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoed dat het gewoon te veel zever is om amper iets.
Het is een systeem dat ontdekt werd door andere teams in openbare documenten van Red Bull. Alsof Red Bull gaat cheaten met een systeem dat open en bloot zichtbaar is voor de concurrentie...
Ik geloof de uitleg van Red Bull dat dit gewoon een systeem is om alles makkelijker aan te passen.

Colapinto is echt een sensatie. Albon is zoals ik altijd al dacht duidelijk overrated en voelt de druk.
Volgens mij is het vooral Albon wat absoluut geen goede piloot is wat je nu ziet.

Die mag dan een paar jaar naast de allerslechtste piloten ooit in de F1 gaan rijden, en plots denkt de media dat dat wel een goede piloot is? Nooit echt begrepen.

zo slecht is Albon niet, als Red Bull hem ooit in het main team gezet heeft.

maar idd ferm overrated. Vowles die dan zegt dat zij volgend jaar het beste rijdersduo gaan hebben: :LOL:

mooie strijd? pole ging duidelijk voor Max zijn hoor.
Hoezo? Zowel Verstappen als Norris maakten een fout in sector 3 in hun eerste ronde. Het is niet omdat Verstappen in sector 1 (wat ook gewoon hun beste sector is) sneller was dat de pole duidelijk voor Verstappen ging zijn. Norris was in S2 en S3 ook gewoon sneller van Verstappen.

Je kan dus gerust aannemen dat het een mooie strijd ging zijn hoor.

kijk naar de minisectoren van Norris en Max en ge weet wie pole gehaald zou hebben.

Ik ben wel benieuwd naar beide Ferrari's aangezien die wel een zeer goeie pace hadden tijdens de sprint.

Het zal weer van bandenslijtage af gaan hangen. Dat Max en Red Bull hier ineens terug komen bovendrijven vind ik wel frappant. De updates werken duidelijk wel, maar het verschil in rondetijd was behoorlijk opgelopen de laatste races en lijkt intussen weer gelijk te lopen.
Als Max hier dominant wint, begint mijn theorie van maanden geleden toch weer te spelen in m'n hoofd. :biglaugh:

kijk naar de minisectoren van Norris en Max en ge weet wie pole gehaald zou hebben.

Ik ben wel benieuwd naar beide Ferrari's aangezien die wel een zeer goeie pace hadden tijdens de sprint.
Dat slaagt toch op niks? Alsof Norris zijn tijd in s2 en s3 niet zou kunnen verbeteren in die laatste ronde. Dat geldt natuurlijk ook voor Verstappen.
Het staat gewoon vast dat het spannend ging zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan