FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Enorm genoten van de race, Oscar heeft deze race laten zien dat hij met serieus wat druk om kan. Super mooi inhaal maneuvre en top verdediging. Ben benieuwd wat hoe het verschil tussen Norris en Piastri verder zal evolueren. Beide rookies in de punten en Bearman dat voor de tweede keer dit jaar, sterke race van hun ook. Race incident of niet, Perez treft naar mijn mening de grootste schuld in dit incident. Had gewoon meer naar links moeten gaan, hij had ruimte genoeg. Sainz wou gewoon de slipstream van Leclerc volgen. Zo zorgt hij er voor dat Max ook niet voor de snelste ronde kon gaan.

Kunt ook gewoon zeggen dat Sainz gewoon rechts had moeten blijven, en dat Perez de slipstream van Leclerc wou.
Het is niet omdat het teamgenoten zijn of zo dat Sainz daar het alleenrecht op heeft he.

Race incident is gewoon correct.

Neen dat is waar, maar Perez had toch meer zicht op de situatie dan Sainz en had hier beter op kunnen inspelen. Ik zeg niet dat Perez hiervoor een straf verdient, maar het had vermeden kunnen worden.

Ricciardo buiten bij RB.
Lawson vanaf dit weekend.

Nog niet helemaal officieel maar...
Zou tijd worden. Die man heeft eigenlijk nooit veel gepresteerd buiten tegen een uitgebluste Vettel en een 16 of 17 jarige Verstappen voor dat die helemaal op dreef was.

Als je ziet hoe Colapinto en Bearman presteerden, tijd voor een paar oudgedienden om plaats te maken voor enkele jonge wolven, zoals Lawson, Pourchaire, Bortoleto eventueel.

Heb perez vs Sainz incident nu ook gezien. Voor mij toch duidelijk de schuld van perez. Die ligt nog steeds achter en had ruimte genoeg om wat naar links te draaien.

Laatst bewerkt:
Ricciardo buiten bij RB.
Lawson vanaf dit weekend.

Nog niet helemaal officieel maar...
Zou tijd worden. Die man heeft eigenlijk nooit veel gepresteerd buiten tegen een uitgebluste Vettel en een 16 of 17 jarige Verstappen voor dat die helemaal op dreef was.
Ricciardo zit er nog in, maar 't is duidelijk dat het zijn laatste weekend is. Zelf zegt hij dat hij zijn huis er niet op zou verwedden dat hij het jaar uit doet.

nu 1 voordeel: door het pas na Singapore te doen, wordt hij technisch gezien pas over een maand vervangen.

ik heb eigenlijk ook nog wel te doen met Colapinto. rijdt dit seizoen 8 GP's, maar heeft volgend jaar (99% zeker) geen zitje. die kan nu nog zo zijn best doen, volgend jaar staat die aan de zijlijn.

Breaking: After a successfull Red Bull complaint with the FIA, McLaren has to modify its low downforce rear wing. Bending of the flap edges on the straights will not be allowed, even if the wing passes the static deflection tests.

Opnieuw McLaren met een mooie speciale livery. Love it!

McLaren-Singapore-Livery.jpg

Opnieuw McLaren met een mooie speciale livery. Love it!

McLaren-Singapore-Livery.jpg
Had mooi geweest zonder die afgrijselijke Google Chrome logo's als velgencovers. Doet al jaren pijn aan de ogen.
McLaren en RB Cash App dinges verdienen de prijs van de lelijkste liveries op de grid voor mij. En ik hou dan nog van zwart & oranje!

Colapinto bewijst dat Albon toch niet zo speciaal is en vooral heel zwakke teamgenoten had bij Williams. Ik denk dat die volgend jaar een serieus pakje slaag van Sainz gaat krijgen.

Hulkenberg met Haas gewoon even eerste Ferrari motor op de startgrid, prachtig gedaan! Net zoals Alonso die het kreng van een Aston Martin toch weer naar een zeer mooie startpositie wringt.

En Max een uitstekende kwalificatie gereden zeg. Dit had ik niet zien aankomen. Norris domineert al wel het hele weekend. Ik zie hem de race eenvoudig winnen, zelfs al Max de kop neemt bij de start zoals we wel kunnen verwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan