ElkeGaming
Active member
Als je nog WK wilt worden zal je starts een pak mogen verbeteren Norris.
Proficiat voor de Ferrari!
Proficiat voor de Ferrari!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis niet voor de 1ste keer dat ze het hadden kunnen doen voor het wkWtf zijn ze eigenlijk bij Mclaren aan het doen. Oké dat ze nog mogen racen voor p1 maar who cares over p2 en p3. Switch ze dan op zen minst toch.
Knappe race van Lecrerc en Ferrari!
Op Tipik was het met Jacky Ickx, die hoor ik altijd heel graag bezig, zoveel ervaring, en fijn om naar te luisteren.Wat een race van Leclerc!
Maar wat heb ik me heel de race gestoord aan het commentaar van Palmer zeg.
Ik stoor me anders nooit aan Palmer, maar vandaag hamerde hij me er veel te hard op dat McLaren hun piloten moest wisselen.Op Tipik was het met Jacky Ickx, die hoor ik altijd heel graag bezig, zoveel ervaring, en fijn om naar te luisteren.

In het post-race programma was hij er ook zo druk over bezig. Zijn argument hield eigenlijk wel steek, je hebt niet elk jaar zo’n kans om alsnog kampioen te worden, dus elk punt kan beslissend zijn voor Norris. Zeker nu er zelfs een grotere kans is dat ze de dubbel kunnen pakken. Het gaat nu niet over een overwinning die moet weg gegeven worden.
op het moment zelf mss wel, maar zie nu het resultaat. nooit te vroeg spreken.Leclerc heeft een slechte zaak gedaan met de pitstops.
In het post-race programma was hij er ook zo druk over bezig. Zijn argument hield eigenlijk wel steek, je hebt niet elk jaar zo’n kans om alsnog kampioen te worden, dus elk punt kan beslissend zijn voor Norris. Zeker nu er zelfs een grotere kans is dat ze de dubbel kunnen pakken. Het gaat nu niet over een overwinning die moet weg gegeven worden.
Te zelfzeker kan je ook cash betalen. Stel dat Norris straks een keertje uitvalt door motorpech en Verstappen pakt veel punten dan ..Ik denk dat ze er bij McLaren vanuit gaan dat ze in de resterende races Red Bull gaan blijven kloppen en dus toch wel WDC en WCC gaan worden. Kan best zo zijn, maar Red Bull gaat nog wel met een upgrade komen. In Monza was er omwille van budgetlimieten zelfs geen speciale achtervleugel.
tbh, ik denk dat ze bij Mclaren gewoon als team kijken. Want voor een team is de WCC de enige titel die echt telt, voor een WDC krijgen ze niks.Ik denk dat ze er bij McLaren vanuit gaan dat ze in de resterende races Red Bull gaan blijven kloppen en dus toch wel WDC en WCC gaan worden. Kan best zo zijn, maar Red Bull gaat nog wel met een upgrade komen. In Monza was er omwille van budgetlimieten zelfs geen speciale achtervleugel.
't is wel gewoon raar dat ge in Hongarije team orders geeft die Norris 7 punten kosten, en dat ge er hier geen geeft, wat hem weer 3 punten kost.
als ge het zo bekijkt kost het team hem op die 2 GP's 10 punten.
Feit is dat Norris 10 punten korter had kunnen staan op Verstappen. Een toch wel serieus verschil.Dat is toch geen vergelijk? In Hongarije maken ze zelf een dikke fout waardoor Piastri zijn plaats onterecht verliest aan Norris en willen ze dus die fout rechtzetten.
Hier is Piastri gewoon op de piste voorbij Norris geraakt en lag hij er dus terecht voor.
Voor mij is het duidelijk: wanneer je je rijders zegt dat ze mogen racen en ze dat dan ook doen moet je achteraf imo ook niet met teamorders komen om ze toch van positie te laten wisselen. Als dat je doel is moet je ze in de eerste plaats niet laten racen en ga je dus Piastri nooit die eerste actie laten maken.
Ik vind het in elk geval fantastisch dat ze het mogen doen.
Mja, ik kom toch uit een F1 tijd waarin teamorders echt quasi steeds als schande werden omschreven en waarbij ze zelfs een tijd verboden waren.Feit is dat Norris 10 punten korter had kunnen staan op Verstappen. Een toch wel serieus verschil.
En dat McLaren zelf exact even veel punten had.
Als je een waterkans hebt om de dubbel binnen te halen moet je daar toch alles aan doen? Zeker als het voor het constructeurskampioenschap geen verschil maakt?