FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toto Wolff... rare manager soms vind ik. Wie zet nu Antonelli als rookie meteen in die Mercedes? Is geleden van Hamilton bij McLaren in 2007, die het wel meteen uitstekend deed.
Om na 10 minuten al meteen de auto zwaar in de muur te zetten is wel echt dom van hem én het team. Het is als rookie al zo lastig om kilometers te maken in een wagen van de huidige F1 generatie door de testbeperkingen. Ga je een rookie naar buiten sturen op softs om meteen 2 kwali runs te doen. Waarom, wat win je daar mee?
Gezien Hamilton al in het begin van het seizoen liet weten naar Ferrari te vetrekken, heeft Wolff toch tijd genoeg had om een betere keuze te maken voor het team. Max overtuigen is niet gelukt, Sainz wou hij niet. Of Sainz wou geen contract voor een jaar. Toto heeft zichzelf wel wat laten vastrijden.

Toto Wolff... rare manager soms vind ik. Wie zet nu Antonelli als rookie meteen in die Mercedes? Is geleden van Hamilton bij McLaren in 2007, die het wel meteen uitstekend deed.
Om na 10 minuten al meteen de auto zwaar in de muur te zetten is wel echt dom van hem én het team. Het is als rookie al zo lastig om kilometers te maken in een wagen van de huidige F1 generatie door de testbeperkingen. Ga je een rookie naar buiten sturen op softs om meteen 2 kwali runs te doen. Waarom, wat win je daar mee?
euh.. het is verplicht om een 'Young driver' in FP1 te laten rijden.

verschillende commentaren van hem. in grill the grid bvb, bij een foto van Mercedes "Ik denk dat alles hier fout is", dat soort dingen. Heeft zo echt verschillende steken naar Mercedes gegeven, dat het gewoon duidelijk is dat hij niet snel voor hun zal uitkomen.

verschillende commentaren van hem. in grill the grid bvb, bij een foto van Mercedes "Ik denk dat alles hier fout is", dat soort dingen. Heeft zo echt verschillende steken naar Mercedes gegeven, dat het gewoon duidelijk is dat hij niet snel voor hun zal uitkomen.
Die mannen zijn zo PR getraind dat alles wat ze zeggen in de media zelfs niet eens meer interessant laat staan geloofwaardig is. Hamilton ziet zo bv elke race the greatest crowd in the world als je hem mag geloven. Max is Red Bull rijder dus moet hij wel zeggen dat Mercedes slecht is en hij er nooit wil voor rijden. Maar we zullen wel zien. Leekens zei ook ooit in de media: ik doe mijn contract uit bij Gent en de dag nadien was hem bij Lokeren voorgesteld en zo zijn er nog talloze individuen geweest in de sportwereld. Ik geloof intussen ook niet dat hij volgend jaar bij Mercedes zal rijden, maar als de rondgaande geruchten kloppen dat Mercedes weer zo een pareltje van een motor heeft klaar staan dan wil hij maar al te graag daar zitten in 2026. Hij zal als binnenstaander daar wel een goed zicht op hebben. Misschien dat hij dan wel een Hamilton'ke moet doen.

Die mannen zijn zo PR getraind dat alles wat ze zeggen in de media zelfs niet eens meer interessant laat staan geloofwaardig is. Hamilton ziet zo bv elke race the greatest crowd in the world als je hem mag geloven. Max is Red Bull rijder dus moet hij wel zeggen dat Mercedes slecht is en hij er nooit wil voor rijden.

Ik vind wel dat Max misschien wel de enige uitzondering is hierop. Als er 1 piloot het minst 'PR' klinkt dan is hij het wel. Dus ik dit geval ben ik toch eerder geneigd te geloven dat hij inderdaad gewoon geen interesse heeft in Mercedes.

Maar zeg nooit nooit. Situaties kunnen razendsnel veranderen, en zijn carrière zit er normaal gezien nog lang niet op natuurlijk.

Damn, die McLaren is serieus opgeschroefd. Dominantie volledig overgenomen van Red Bull kunnen we nu wel zeggen. Had graag nog een iets langere 'overlappingsperiode' gehad. Maar ik zie Norris dit morgen niet afgeven. Misschien even bij de start :unsure:

De voorsprong van 70 punten zullen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Die gaan van 20 seconden achterstand naar 20 seconden voorsprong op een half seizoen

ik gok een klassieke Monza GP, waarin de toppers achterop komen, pech hebben of uitvallen, en de eerste zege voor een middenmoter.
eerste podium voor Hulk meteen een zege.
of gewoon weer een overwinning voor Norris

zoals hier al een paar keer door verschillende mensen gemeld:

geen enkel team is effectief betrapt geweest op het gebruik van een systeem dat doet wat nu verboden is

dus ook red bull niet.

Red Bull lijkt enorm veel verloren te hebben met verlies van hun illegale dynamic braking.
Er was helemaal geen illegaal remsysteem aanwezig. Geruchten van een paar journalisten die zich interessant wilden maken.
De FIA heeft bevestigd dat er bij geen enkel team een illegaal remsysteem aanwezig was.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan