FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan Ricciardo even solliciteren met een P1 in dezelfde sessie :unsure:
Tja, de track was ondertussen al fameus verbeterd lol.

Die auto is zelfs voor Max geen cadeau. Ik denk echt dat de redbull veel slechter is als Max wekelijks laat tonen
Dat is een auto dat op het niveau van Ferrari zit, maar dan met een goede piloot, en deftige strategie. ( ze hebben trouwens bij Ferrari de verkeerde plaats laten ruimen voor Lewis)
De balans is helemaal zoek in de Rb, Max ziet er echt gewoon ook ongelukkig uit

Tjah, Charles heeft een contract met lange duur.
Dat van Sainz loopt af.
Der is daar niet echt gekozen op talent.

lol, Verstappen is op dit moment de 24u van Spa aan't rijden in iRacing.
De FIA moet eens stoppen met die F1 races te plannen op het moment van zo'n 24u race in iRacing :biglaugh: Als ie hetzelfde gaat doen als in Imola rijdt Verstappen morgen dus naar P1.

Waarom zou ge in godsnaan Ocon in uw team willen....
Verpest toch overal heel de sfeer. En is geen uitzonderlijk talent.

Ocon heeft wel snelheid. Ik kan wel begrijpen waarom je nog potentieel bij hem aanbelandt. En die zal niet al te duur zijn :p
En Bearman gaat toch tweede piloot zijn. Dus in principe vaak team orders, niet in mekaars weg rijden,...

Wie anders bij Haas? Bottas is geen meerwaarde meer, Sainz gaat zijn neus ophalen daarvoor, Magnussen is te traag en gaat er niet vooruit op, de rest heeft betere opties en twee rookies in 1 team, dat is al een uitgetest slecht idee :p.
Haas kon misschien nog hopen dat Red Bull ging komen smeken om Perez over te pakken terwijl ze zijn loon gingen doorbetalen :p.

Ik zie ze bij Haas anders wel nog Perez overnemen als die toch buiten gezet zou worden bij Red Bull. Die brengt genoeg miljoenen van Carlos Slim mee om zijn loon te betalen en die meer dan welkom zijn bij Haas om een stapje vooruit te kunnen zetten. Die opereren toch nog stukje onder de budget cap en Gene Haas wil ook niet blijven alles zelf bij passen.

Verstappen toch. "oh, you can just drive people off the track then??"

wel, vroeger niet. maar toen kwam er één of andere Hollander die dat hard race vondt, en luidop riep dat het idioot was dat ze dat zouden bestraffen, en sindsdien laten ze dat meer toe.

Hamilton heeft ook wel pace vandaag.

maar met dat Hungaroring wel vaker een eerste win oplevert, duim ik voor Piastri

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan