Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze dachten dat het meer tijd zou kosten dan hem een rondje te laten doorrijden, maar eigenlijk zijn ze een ronde te laat beginnen pitten, net zoals Mercedes (maar die hadden geluk dat het gat tussen Russel en Hamilton groter was)Waarom hebben die Piastri niet gewoon laten doublestacken![]()
Easy 1-2 finish ingeruild voor een 3-4 finish door ferrari-like strategie.
En op H wordt die RedBull ineens wakker.
Titel is binnen hé.En toch loopt Max gewoon weer uit in de stand - zijn consistentie is nu zijn grootste wapen.
Inderdaad.Mclaren supporter zijn is super frustrerend. Een easy win gewoon ingeruild voor P3 door onbegrijpelijke keuzes.
Een easy win zou ik het misschien net niet durven noemen maar dan had Norris alleszins voor P1 gestreden ipv P2.
Was er eigenlijk een uitleg wrm 75% van de race hij nergens was.
Dat krijgen ze toch altijd?
ja, lijkt me wel.Ja, ik zei het hierboven al - voor mij is het eenvoudig: de Red Bull was derde beste wagen dit weekend en daardoor kon hij Mercedes en McLaren niet volgen in gelijke omstandigheden.
Het is maar in die laatste stint dat hij een bandenvoordeel kreeg en daardoor een snellere stint kon afwerken.
Nu staat die dame daar met iets gesofisticeerd rond haar nek, maar daarvoor werd het gewoon op een papiertje geschreven.Serieus? Ik kijk al +-35 jaar F1 en het is dus echt de eerste keer dat ik dat zie.
Nu staat die dame daar met iets gesofisticeerd rond haar nek, maar daarvoor werd het gewoon op een papiertje geschreven.
Ze moeten o.a. voldoen aan een minimum gewicht.
Jawel.Was er eigenlijk een uitleg wrm 75% van de race hij nergens was.