FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom hebben die Piastri niet gewoon laten doublestacken 😶
ze dachten dat het meer tijd zou kosten dan hem een rondje te laten doorrijden, maar eigenlijk zijn ze een ronde te laat beginnen pitten, net zoals Mercedes (maar die hadden geluk dat het gat tussen Russel en Hamilton groter was)

Ook gewoon Norris een ronde te laat laten pitten. Hadden direct moeten reageren op Hamilton zijn pit en verse mediums moeten steken.

Weeral een leuke race. Tof om zien de laatste wedstrijden.

Verstappen opmerkelijk vandaag.
Heel de race niet echt een vuist kunnen maken. In duels gewoon gaan liggen. En op H wordt die RedBull ineens wakker.

En McLaren... Jongens toch. Beide piloten hun race wat om zeep geholpen.

Verstappen heeft hier toch wel een goeie wedstrijd gereden.
De afstelling van de wagen was duidelijk niet in orde bij de start van de wedstrijd, want na het bijstellen en eens alles droog werd was hij één van de snelste op het circuit.

Easy 1-2 finish ingeruild voor een 3-4 finish door ferrari-like strategie.

Meh, ik geloof het niet. De pace was er gewoon uit in de laatste stint.

En op H wordt die RedBull ineens wakker.

Denk gewoon het verschil tussen het nursen van Lewis en Lando op softs en Max die op hards gewoon voluit kon gaan zonder bang te moeten zijn van degradatie.

Juiste bandenkeuze maar de Red Bull was derde beste dit weekend.

En toch loopt Max gewoon weer uit in de stand - zijn consistentie is nu zijn grootste wapen.

Wauw, het deed wel serieus plezier Hamilton deze te zien winnen. De kans was er, maar ik had het toch niet verwacht.

Verstappen uiteindelijk wel sterk gereden. Juiste calls gemaakt en kalm gebleven. Het beste eruit gehaald gewoon. En meer heeft hij niet nodig.

McLaren gaat hier een aantal keer in de fout. Ze hebben dit seizoen dan eindelijk de snelheid, tactisch hebben ze nog serieus wat werk.

Mooie race gezien. In het begin van het seizoen had ik bijna spijt van mijn F1 abonnement te verlengen, nu ben ik blij dat ik het niet geannuleerd heb.
Mclaren supporter zijn is super frustrerend. Een easy win gewoon ingeruild voor P3 door onbegrijpelijke keuzes.
Inderdaad. :( Een easy win zou ik het misschien net niet durven noemen maar dan had Norris alleszins voor P1 gestreden ipv P2.

Ja Verstappen zat vandaag helemaal niet in de race. En dan toch nog voor de knikkers meedoen. Na 20 ronden had ik zoiets van, schade beperken en gewoon P5 pakken 😂

Was er eigenlijk een uitleg wrm 75% van de race hij nergens was.

Zalig wel dat Hamilton deze wint. Volledig verdiend.

Fantastische race toch.

Jammer dat McLaren de race van Piastri veprutst want die was toch ech heel snel onderweg.

Ben geen Hamilton fan, integendeel, maar het is wel een heel mooie overwinning voor hem.

En zelfs in een race waarin iedereen denkt dat Max geen rol gaat spelen eindigt die toch heel nipt 2de.

Ik ben nu nog naar de aftermath aan het kijken, maar kreeg Hamilton daar nu net een ticketje na zijn weging?

Was er eigenlijk een uitleg wrm 75% van de race hij nergens was.

Ja, ik zei het hierboven al - voor mij is het eenvoudig: de Red Bull was derde beste wagen dit weekend en daardoor kon hij Mercedes en McLaren niet volgen in gelijke omstandigheden.
Het is maar in die laatste stint dat hij een bandenvoordeel kreeg en daardoor een snellere stint kon afwerken.

Ja, ik zei het hierboven al - voor mij is het eenvoudig: de Red Bull was derde beste wagen dit weekend en daardoor kon hij Mercedes en McLaren niet volgen in gelijke omstandigheden.
Het is maar in die laatste stint dat hij een bandenvoordeel kreeg en daardoor een snellere stint kon afwerken.
ja, lijkt me wel.
Hamilton is duidelijk ook een betere banden-manager dan Norris, maar dat verschil op het einde lag duidelijk vooral aan de banden

Serieus? Ik kijk al +-35 jaar F1 en het is dus echt de eerste keer dat ik dat zie.
Nu staat die dame daar met iets gesofisticeerd rond haar nek, maar daarvoor werd het gewoon op een papiertje geschreven.
Ze moeten o.a. voldoen aan een minimum gewicht.

Laatst bewerkt:
Nu staat die dame daar met iets gesofisticeerd rond haar nek, maar daarvoor werd het gewoon op een papiertje geschreven.
Ze moeten o.a. voldoen aan een minimum gewicht.

Ja, ik weet wel dat er een weging is hé. En dat dat idd tot voor kort gewoon op een briefje werd geschreven ook.

Maar nu zie ik plots die dame met dat spel rond haar nek een ticketje afgeven na de weging aan Lewis, dat is toch nieuw? En een beetje onnozel als je het mij vraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan