Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Red Bull zou zich wel erg belachelijk maken als ze Perez nog voor de zomerstop gaan wisselen met een andere rijder: Tsunoda / Ricciardo / Lawson / Hadjar. Waarom geef je Perez nog contractverlenging als je op voorhand al weet dat hij een seizoen sterk start en dan volledig indommelt. Elke seizoen opnieuw...
ik denk dat het issue is dat ze Perez groots aangekondigd een nieuw contract voor 2 jaar geven, en dat ze nu spreken van hem aan de zomerstop te gaan vervangen. We zijn nog maar een goei maand verder he
maar goed, wie gaan ze nemen?
Tsunoda lijkt mij de beste optie, want is al jaren de beste bij VCARB.
Ricciardo lijkt de beste kanshebber, maar dan zou ik als Tsunoda gewoon pissed zijn op Red Bull. Wordt dan gewoon gepasseerd omdat Ricciardo op een jaar tijd 4x even goed doet als hem. wat zou Tsunoda dan moeten doen om een kans te krijgen?
Lawson zou raar zijn. ge geeft hem geen kans in de VCARB, maar dan wel meteen naast Verstappen in de RB droppen?
Perez zijn contract werd grotendeels ook verlengd omdat er niks te verliezen valt e.
Daar is niet toevallig een performance clausule ingezet die ook nu al van toepassing is.
Ocon naar Haas volgend jaar. Magnussen heeft dus geen zitje meer. Ik zou het een beetje grappig vinden mocht hij dan naar Sauber gaan waar Hulk dan zit.
Zou de vrijdagsessie in Spa ook zo druk zijn als de zaterdag en zondag?
Kan daar op het gemak naar toe gaan zonder in grote parkingfiles terecht te komen?
Iemand ervaring mee?
Het zal zoiezo een last minute beslissing worden. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Wil al zo lang eens live de F1 wagens kunnen meemaken.
Vroeger kwam eind augustus nooit uit en nu vindt ik de prijzen echt wel zot. Als ik dat vergelijk met de motogp TT assen waar ik al jaren naartoe ga is dat echt overdreven.
En bij de TT heb ik dan topplaatsen voor de helft vd prijs van de goedkoopste F1 tickets .
Twee jaar geleden ben ik op zaterdag geweest (geen sprintrace toen). Moviemillss/expogreen parking en geen seconde in de file gestaan bij de heen- en terugrit. Je moet daar dan een shuttle bus nemen en dat ging ook allemaal zeer vlot.
Als ik nog eens naar een F1 race zou gaan, dan gaat het Monza zijn denk ik.
Is (of was?) behoorlijk goedkoper. En ik denk dat daar de sfeer wel meer dan ok is in Ferrari-land
Als ik nog eens naar een F1 race zou gaan, dan gaat het Monza zijn denk ik.
Is (of was?) behoorlijk goedkoper. En ik denk dat daar de sfeer wel meer dan ok is in Ferrari-land