FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?


  • Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Ze lijken het allemaal wel wat moeilijk te hebben alleszins. Veel wind en naar track limits wordt er niet echt gekeken. Dat die Mercedes van Russell zo laag moet worden gelegd is ook niet bepaald een goed teken. Het feit dat die Haas daar bovenaan blijft staan doet blijken dat iedereen eigenlijk nog wat aan 't experimenteren is.

Dus ja, zelfs na fp2 niet veel duidelijkheid.
 
Er zou een heel dossier aan screenshots en foto's ivm Horner gelekt zijn aan de journalisten en andere teambazen. Benieuwd wat daar nog allemaal naar boven gaat komen... Heel dat spelletje heeft wel een hoog House of Cards niveau.
 
Er zou een heel dossier aan screenshots en foto's ivm Horner gelekt zijn aan de journalisten en andere teambazen. Benieuwd wat daar nog allemaal naar boven gaat komen... Heel dat spelletje heeft wel een hoog House of Cards niveau.
Extra context/tweets errond:
Blijkbaar met fake chat app gemaakt...
En bij deze ook de leak ervan, maar dus niet duidelijk of het echt is. Ik zie vooral geflirt langs beide kanten:
leaked-google-drive-screenshot-in-source-quality-v0-bbarzxpb1klc1.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Als die screenshots die nu gelekt worden 'echt' zijn dan zie ik toch amper een probleem? Behalve dat hij het thuis wel mag gaan uitleggen.

Ziet er imo fake uit.
 
Benieuwd of de gehele set ook zal leaken naar de general public. Hierboven is gewoon een screenshot van een Google Drive. Er zou naar verluidt ergens ook een (vage) dick pic bij zitten.
 
Benieuwd of de gehele set ook zal leaken naar de general public. Hierboven is gewoon een screenshot van een Google Drive. Er zou naar verluidt ergens ook een (vage) dick pic bij zitten.
Can confirm :unsure:

Ook een selfie-filmpje van een zingende Horner op cafe. Lijkt me zeer moeilijk te faken.
 
die file21.jpg vind ik toch wel verwijzen naar grensoverschrijdend gedrag

it's worse than touching.
...
You calling me and I just listen or talk to you to help you explode

verwijst mij toch naar sex-telefoontjes.

als het niet fake is he.
 
Grensoverschrijdend gedrag zeker en vast, maar ik weet het niet, ik kan dat texting gedrag niet meteen op Horner plakken. En dat bedoel ik dan los van de inhoud, want ik zou 100% geloven dat ie naast de pot pist.
 
Grensoverschrijdend gedrag zeker en vast, maar ik weet het niet, ik kan dat texting gedrag niet meteen op Horner plakken. En dat bedoel ik dan los van de inhoud, want ik zou 100% geloven dat ie naast de pot pist.
Elke persoon die je in de paddock ziet, draagt een façade voor de camera (of in de paddock tout court), wij kennen die mannen en hun gedrag in privé omstandigheden niet...
Zolang er geen sluitend bewijs is dat die foto's en chatberichten effectief van hem komen, is er alleen speculatie.
 
Bij Red Bull zijn ze iedereen valse hoop aan het geven om straks iedereen te vernederen.
 
Bekijk bijlage 27382

Toch nog eens een BG.be F1 league gestart. :woohoo:
https://fantasy.formula1.com/en/leagues/join/P4OMHTITA02


Max wint toch iedere week, zo moeilijk kan het niet zijn toch?

Voor iedereen die denkt F1 te kennen, het beter te weten dan die anderen hier.
Ben je fanboy? Of is je blik net breder dan de rest?
Wil je bragging rights dat je het resultaat van mijlenver zag aankomen of wil je gewoon stiekem je diepe inzichten etaleren?

Dit is jullie kans!

Deelnemen is het makkelijkste dat er is.
  • Je krijgt een budget en koop vijf piloten en twee teams aan.
  • Voor elk raceweekend (dus zaterdag Q of vrijdag voor de sprintraces) verander je je team naargelang de sterktes.
  • Verhoog je budget door bang-for-buck piloten in je team te zetten.
  • Speel strategisch chips met dubbele punten, geen negatieven enzovoort.
Als ongeslagen kampioen van de afgelopen 5 jaar vind ik dat het hoog tijd is dat er een uitdager opstaat en gans BG toont wie hier de meest levelheaded fan is van de sport!

JOIN UP! :D
kan precies niet joinen met men team YogiF1
 
Ik ben misschien wat out of the loop, waarom zijn er kwalificaties of vrijdag en races op zaterdag? Was dat vorig jaar ook al zo? Of is dit een sprint weekend?
 
top 7 binnen een halve seconde, doet daar nog die 2 tienden van Max af, en ge hebt enorm kleine verschillen
 
Ik denk dat ze bij Red Bull wel zo slim zijn om de kist niet meteen vanaf race 1 helemaal open te draaien zoals Williams ('97) & Mclaren ('98) en vervolgens de riemen worden aangesnoerd door de regelmakers.
 
Maar als die verhoudingen wel echt kloppen gaat Perez een probleem hebben dit jaar. Geen gemakkelijke tweede plaatsen meer. Zou Red Bull hem dan buitengooien, of vindt de Verstappen clan het prima dat daar niemand van het niveau Leclerc naast rijdt?
 
Terug
Bovenaan