DogFacedGod
Well-known member
Dus er moet een straf volgen wanneer je een fout maakt ? Alonso heeft zichzelf uitgeschakeld, Norris heeft de Q sessies moeten afleggen met een beschadigde vloer en Hamilton heeft 5 seconden straf gekregen.
Wat een geluk dat Perez zijn wagen beschadigd was. Die heeft ook een fout gemaakt want anders was Lewis nooit langszij gekomen. Moest zijn wagen niet beschadigd geraakt zijn in die botsing had hij dus geen straf gekregen voor die fout.
Belachelijk hé, ik weet het. Maar ik hoop dat je begrijpt waar ik naar toe wl. Moet je echt een straf krijgen wanneer je een foutje maakt ? Volgens mij niet. Je moet een straf krijgen wanneer je een tegenstander er moedwillig uit rijdt, of wanneer je iets probeert wat gewoon onmogelijk is. Maar Lewis doet hier heel weinig verkeerd imo.
Nee, er moet een straf zijn wanneer je een fout maakt die anderen serieus benadeelt
Stroll: crasht en veroorzaakt vroegtijdig einde van kwalificatie. anderen hebben serieuze schade.* => straf
Alonso : spint maar niemand anders ondervindt schade. => Geen straf
Norris: belandt in de graveltrap. schade ondervloer maar veroorzaakt geen serieuze schade bij anderen. => geen straf
Hamilton: verliest de controle bij een inhaalpoging waardoor een ander uit de race ligt. => straf.
* en zo vermijd je deels Monaco kwalificatie gezever. Zie Perez of Schumacher
.