_Pe_
Well-known member
Dan moet hij niet meerijden hé...![]()
Lewis Hamilton: 'Not my choice' to race at Saudi Arabian Grand Prix
Lewis Hamilton says he is not comfortable racing in Saudi Arabia this weekend as a result of the country's human rights record.www.bbc.com
Lewis![]()
Sorry hoor, ook al ben ik een fan van hem op het circuit, ernaast heb ik er toch serieus mijn bedenkingen bij.
Om te beginnen kan hij niet zwijgen over zijn black live matters gedoe. Hij pleit voor meer diversiteit in de F1. Ik weet niet maar heb je Lewis zijn eigen entourage al eens bekekeken ? Blanker kan niet hoor. Misschien eens beginnen met zijn eigen entourage. Hij heeft het ook maar altijd over het feit dat gekleurde mensen minder kansen krijgen maar ik denk dat Lewis wel een kans zal gekregen hebben. Indien niet had hij het nooit tot de F1 geschopt.
Ten tweede kan hij niet zwijgen over de milieuproblematiek. Ik weet niet hoor maar ook hier, begin bij jezelf. Hij doet mee in, laten we eerlijk zijn, niet de meest milieuvriendelijke sport ter wereld. Ik denk dat zijn carbon footprint heel wat groter is dan de onze. Op de koop toe rijdt hij rond met een wagen waar in koeienletters "Ineos" op staat. Milieuvriendelijk ? Ik heb er mijn twijfels over.
Ten derde kan ik zijn vegan gezaag er ook nog eens bij halen maar daar zwijg ik liever over. Hoort eigenlijk een beetje bij het vorige punt.
En nu dus dit... Hij heeft 100% gelijk wanneer hij zegt dat er een probleem is met de mensenrechten in Saudi-Arabië. Maar als hij er echt zo een probleem mee heeft om daar te racen, doe er dan iets aan. Komen vertellen dat je er "eigenlijk een probleem mee hebt om daar te rijden", maar dan toch rijden is bullshit. Sorry dat ik het zo cru zeg.
Soit... Ondanks dit alles hoop ik dat hij dit weekend opnieuw de vloer aanveegt met Max. Ik heb respect voor een piloot omwille van hoe hij zich gedraagt op het circuit, niet er buiten. En dan zie ik Lewis veel liever winnen dan Max.

. Beste mop ooit.