FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar is de snelheid van mclaren gebleven die komen niet meer vooruit.
Verstappen en Hamilton vond ik vandaag echt sterk als je ziet hoever die 2 voor waren ze konden het ganse dubbelen.

Als er niks gek gebeurd in saudi Arabië dan gaan ze met gelijke punten naar de laatste race.
Maar ook daar heeft Mercedes de beste kaarten. Die winst van Max vorig jaar kwam verrassend maar Lewis was daar al lang kampioen

Ik vind dat ze toch ook een hoop van die steward mogen vervangen, en zeker Masi.
Wat een inconsistente ramp is die kerel.

Horner gaat ook niet gemist worden.
Als het Renault niet meer is met wie hij ruzie kan stoken, dan is het Mercedes.
Er zal altijd wel iets of iemand zijn waarover hij niet kan zwijgen.

Als je Alonso bezig zag, op het podium dan merkte je dat er wel wederzijds respect is tussen hem en Hamilton maar dat het géén echte vrienden zijn.
Anderzijds merkte je meteen op dat Alonso en Verstappen wél goede vrienden zijn buiten de baan. ;) Die twee komen goed overeen.

Maar goed, even googlen, en op afbeeldingen klikken .. en you shall see ..
Het is natuurlijk wel bekend dat die twee regelmatig met elkaar optrekken ..

Alonso heeft het nooit kunnen verteren dat Hamilton hem in zijn rookie seizoen kon evenaren.
Niet vergeten dat Alonso van zichzelf gelooft dat hij een god hij is, en Hamilton bewijst op de baan dat hij gewoon beter is.

Is het een gedacht van mij of is de relatie tussen Lewis en Max serieus afgekoeld. Het waren zowiezo al niet de beste vrienden maar nu leek het me wel heel koel. Hebben ze elkaar feitelijk 1 keer aangekeken of iets gezegd tegen elkaar na de finish ? Het leek mij vooral Lewis die enorm zijn best deed om de andere kant op te kijken en zijn rug naar Max toe te draaien.

Toch champagne flessen geklonken met elkaar.
Alonso en Hamilton zijn gewoon geen vrienden.

En Max zie je vaak met meerdere piloten een vliegtuig delen. Lewis is daar nooit bij.

Hamilton is ook gewoon ne rare snuiter denk ik.

Die champagne flessen klinken was dan ook het enige. Dat was ook maar heel kort en onwennig. Voor de rest hebben ze elkaar niet eens aangekeken. De voorbije gp's was er altijd een vuistje of een felicitatie, nu niks Vorige keer kreeg Lewis een champagnedouche van Max, nu wilde Max het opnieuw doen maar plots bedacht hij zich precies. Lewis was er ook duidelijk niet mee opgezet.

Van dat laatste ben ik ook wel vrij zeker ja :D

Lewis die al meermaals zegt in de media: Ik kan tegen mijn verlies zolang het eerlijk blijft! Lol ..
Al begrijp ik wél, wat hij wil zeggen.

Stel dat ze straks, voor de laatste race met gelijke punten staan, dan staat Max nog steeds op 1 (9 vs 8 overwinningen).
Als in de laatste race Verstappen dan Hamilton gewoon van de baan zou rijden, dan is ... Max mogelijk wereldkampioen.
(Tenzij men Max bestraft met een puntenaftrek (kan dat?), penalties of een schorsing gaat dan géén verschil uitmaken)

Zullen wel zien wat het wordt. Dit is tenminste een pak beter dan de voorbije 8 jaar.
Ham heeft het voordeel met zijn motor.
Maar Mec team heeft dit jaar wel heel veel fouten gemaakt met strategie enz.

Wel opvallend hoe je steeds de hele paddock met mondmasker ziet. De héle paddock? Nee... Toto staat daar natuurlijk boven 🙈
Kan ik maar moeilijk verdragen.

Niet alleen Toto. Helmut marko heeft ook zijn masker altijd onder zijn kin hangen. En Beckham had niet eens een mondmasker aan.

Het is inderdaad een zeer snel stratencircuit.
Normaal gezien een perfecte baan voor Mercedes.

Een nieuw stratencircruit waar serieus gevlamd wordt(snelle bochten), zijt maar zeker dat er een paar tegen de muur gaan vliegen.

Als er niks gek gebeurd in saudi Arabië dan gaan ze met gelijke punten naar de laatste race.
Maar ook daar heeft Mercedes de beste kaarten. Die winst van Max vorig jaar kwam verrassend maar Lewis was daar al lang kampioen
Misschien wel als er niets gebeurt. Maar die laatste race als ze met gelijke punten staan maar Verstappen in het voordeel is door 1 winst meer over het jaar, zal RB wel maken dat Hamilton de eindstreep niet zal zien. Een Schumi doen! Veel te veel jaloezie bij die mannen.

Foutjes maken op een nieuw circuit kan altijd.
Ook hebben ze weinig data over slijtage van banden, afstelling van de auto,...
Merc in het voordeel vanwege de layout van het circuit maar dat HAM daarmee al direct gewonnen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan