FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou als ik Hamilton was geen onnodige risico's meer gaan nemen voor de snelste ronde.
Gewoon de winst pakken, kloof verkleinen en op naar de volgende race.

VSC pfffttttt was dat nog echt nodig ??? - Nu is het zeker voorbij voor de snelste ronde (voor Hamilton welliswaar)

Gaëtan begint oud te worden denk ik. Die kan het allemaal niet meer volgen. Snapt niet waarom Max nig binnen kwam voir softs. Yit schrik natuurlijk dat Lewis in de allerlaatste ronde nog een heel snel rondje zou uitpersen.

Gaëtan begint oud te worden denk ik. Die kan het allemaal niet meer volgen. Snapt niet waarom Max nig binnen kwam voir softs. Yit schrik natuurlijk dat Lewis in de allerlaatste ronde nog een heel snel rondje zou uitpersen.
Die dacht dat Max in de laatste twee ronden HAM nog wou gaan halen. :laugh:

Geweldige race, toch beter dan verwacht. Het wordt spannend tot het einde. Mss op gelijke punten als Hamilton in Saudi-Arabië wint. Toch wel een nagelbijter voor Alonso. Die punctures op het einde van de WIlliams.

was ook ronde 20 al gepit. zonder extra stop had die waarschijnlijk ook lek gereden, en zeker niet in de buurt gekomen van het podium
Ma Alonso heeft het toch ook gehaald, ook al was het spannend? Al herinner ik mij niet meer of Alonso in dezelfde ronde heeft gepit.

Ma Alonso heeft het toch ook gehaald, ook al was het spannend? Al herinner ik mij niet meer of Alonso in dezelfde ronde heeft gepit.
Bottas is uitgevallen hé met die strategie ... liever 4des dan 3des maar het risico op een lekke band.
De constructeurtitel is belangrijk hé.

Mercedes heeft gegokt en verloren, Red Bull heeft op (super) veilig gespeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan