FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Max had eigenlijk wel een penalty verdiend. Zeker na alle video's en die Palmer review die iemand hier postte.

Wat zegt Leclerc slimme vos als ie is: "Oké als dat mag race ik ook voort zo".

Dan vind ik dat iedereen dan maar voorts zo moet racen en de andere ver buiten de track dwingen als ze dat toch tolereren bij de FIA.
Ook al ben ik akkoord met de FIA wanneer ze de actie niet opnieuw bekijken geeg ik Leclerc ook gelijk. Nu is het hek van de dam. Rij gewoon je tegenstander van de weg. Niet remmen. Zo lang je gas geeft ben je in je recht.

Discussie is al duizend keer gevoerd, Lewis was in fout. Leer ermee leven, ik blijf ze niet voeren.

"Hou er eens over op". Wie begon er weer over? :thinking:

Lijkt mij een schoolvoorbeeld van een bewegend aero onderdeel, maar blijkbaar nog geen klachten over

Was in Brazilië ook al zo

Hij zegt dit puur omdat ze erover zouden spreken en mss ook iets aan doen he... (tussen de lijnen lezen)
Iets aan doen ? Er zit toch geen enkele consistentie in de straffen van de FIA.
Ik heb een beetje de indruk dat de FIA gewoonweg degene die het minst (of geen) nadeel heeft van een incident gewoon de straf geeft. Indien er niemand nadeel heeft volgt er gewoon geen straf. Ik zie echt het verschil niet tussen bijvoorbeeld het geval Norris/Perez in Oostenrijk en het geval Verstappen/Hamilton vorig weekend in Brazilië. Het enige verschil dat ik zie is dat Perez een nadeel had omdat er een grindbak lag. Lewis nu had een runoff area dus hij had in feite geen nadeel. Zeker niet omdat hij verderop in de race alsnog voorbij Max geraakt is.

Red bull zit daar met die vleugel ook ergens op een grens te experimenteren. Ik wil inderdaad geloven en dat is wat je ook zou zeggen als je logisch nadenkt dat het meer nadeel dan voorbeeld brengt, maar er moet toch iets zijn dat wij als 'normale' mensen nog niet weten. Je kan dat voor hebben in practice om iets te onderzoeken of omdat iets niet volledig goed gemonteerd is. Maar als je dat 2x na elkaar voor hebt, en dat dan nog eens in een kwalificatie voor hebt dan moet het toch op een of andere manier iets zijn waar er een voordeel mee te boeken is en helemaal toevallig kan dat dan niet zijn.

T zal niet iets zijn wat in 1-2-3 gefixt geraakt.
kom he, ze hebben in hongarije enkele jaren geleden zijn wagen helemaal kunnen fixen die op weg van de pits naar de grid in de muur was geknald.
en nu kunnen ze op een week geen losse achtervleugel fixen?
en de FIA die Mercedes diskwalificeert voor wat een defect is, vindt dat ok tijdens scrutineering?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan