nokeyboard
Well-known member
Anyways: gaat Lewis in COTA een 4e PU nemen of gaat Merc gokken om het seizoen uit te rijden zonder?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nl.motorsport.com
www.autosport.com
ik zou er niet te hard op rekenen dat "Porsche én Audi" in F1 gaan zitten in 2026. da's allebei VW he. ik denk niet dat VW groep 2 keer de nodige miljoenen gaat pompen in het ontwikkelen van F1-motoren. Misschien zouden ze wel kunnen dezelfde motor in teams X en Y steken, en dan voor team X hem Audi noemen, en voor team Y Porsche.
maar het is ook niet omdat ze aan de gesprekken deelnemen, dat ze effectief de stap gaan zetten. er hebben in het verleden nog fabrikanten meegesproken over motoren, en er nooit 1 ontwikkeld.
Goh, Ferrari - Alfa Romeo kan je ook min of meer hetzelfde van zeggen he.2 motoren ontwikkelen zie ik ze ook niet doen, die gaan dezelfde gebruiken. Zou onzinnig zijn om dat niet te doen.
Ik vind het op zich ook een vreemd idee om met 2 merken van dezelfde groep in F1 te zitten. Aan de andere kant, ze hebben dat ook in het WEC gedaan.
2 motoren ontwikkelen zie ik ze ook niet doen, die gaan dezelfde gebruiken. Zou onzinnig zijn om dat niet te doen.
Ik vind het op zich ook een vreemd idee om met 2 merken van dezelfde groep in F1 te zitten. Aan de andere kant, ze hebben dat ook in het WEC gedaan.
Kuch Red Bull kuch.2 motoren ontwikkelen zie ik ze ook niet doen, die gaan dezelfde gebruiken. Zou onzinnig zijn om dat niet te doen.
Ik wist niet dat Porsche lid was van VW groep
Dacht dat die onafhankelijk waren.
Da's idd de TL;DR van mijn reactie.Ne Porsche is toch gewoon ne plat geklopte kever.

Ferdinand Porsche heeft de kever ontworpen.Zo’n 10 jaar geleden bezat Porsche zelfs een meerderheidsaandeel in VW. Daar waren enkele bazen niet zo content mee, en uiteindelijk heeft VW Porsche overgenomen. Maar de bedrijven zijn al met elkaar verweven van sinds hun oprichting dacht ik. Zelfs de eerste VW (de Kever) en de eerste Porsche (de 356) zijn verwant.
Porsche is wel een redelijk zelfstandige afdeling binnen VW. Een beetje technologie delen met de rest van VW, maar voor de rest mogen ze hun ding doen dacht ik. Omgekeerd zullen ze ook wel in het magazijn van VW mogen winkelen.