FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
wat is daar zo hilarisch aan? start nog voor Max en Leclerc, die ook een nieuwe PU hebben genomen? Bottas al 2x betrokken in een zware crash dit seizoen, dus niet verwonderlijk dat die al aan 5 zit
Het plan is om in de weg van Verstappen te gaan rijden. Ik zou er niet van schrikken moesten we vandaag een Bottas-Verstappen crash zien ...

wat is daar zo hilarisch aan? start nog voor Max en Leclerc, die ook een nieuwe PU hebben genomen? Bottas al 2x betrokken in een zware crash dit seizoen, dus niet verwonderlijk dat die al aan 5 zit
Zijn PU is 1 race oud?

Zelfs Toto geeft aan dat het puur is gedaan om het Max vandaag moeilijk te maken.

Dit is weer extreem spannend. Norris moet hier echt alles uit de kast halen. Dan die regen er nog bij.

Heerlijk als ik al weet wat er gaat gebeuren door de comments hier en manlief zit vol spanning (herhaling van) de race te volgen. Nog 2 laps. Dan gaat hij kwaad zijn. :unsure:

Norris teveel gekeken naar zijn idool VR46 denk ik.
Die weigerde op de Sachsenring ( 2 jaar achtereen zelfs) ook binnen te komen voor moto-switch (toen het ook begon te regenen) ondanks pitborden voor binnen te komen.
Anderzijds Binder won wel op zulke manier op de Red Bull Ring de GP.

Was wel leuke GP uiteindelijk met de weersomstandigheden aan het slot.
Toch wel opvallend weer dat Hamilton op een bepaald moment ongeveer 10 seconden achter Sainz zit en toch nog ruim voor hem eindigt.
Ferrari toch enige progressie gemaakt tov vorig jaar.
Mercedes is toch echt dominant op dat circuit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan