FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi teamwerk van Mercedes, Perez moet daar toch ten allen tijde ook in dat gevecht zijn en Verstappen helpen in het verdedigen. Zeer jammer...

Lol Hamilton die maar blijft klagen over de radio. "Maybe we called this bluff too soon". En dan kwam hij nog terecht in verkeer ook, het geluk zit hem vandaag niet mee.

Hamilton die zegt over Verstappen dat ie superlucky is 😂.
Wat een vervelend manneke is het toch
Da's niet wat hij gezegd heeft... Hij zei dat Max het verkeer op betere momenten had als hij. En hij heeft al serieus last gehad van traffic deze GP.
2x dat wagens vlak vóór hem uit de pits komen. En dan zit je er bijna een hele ronde achter vast

Da's niet wat hij gezegd heeft... Hij zei dat Max het verkeer op betere momenten had als hij. En hij heeft al serieus last gehad van traffic deze GP.
2x dat wagens vlak vóór hem uit de pits komen. En dan zit je er bijna een hele ronde achter
2x dat wagens vlak vóór hem uit de pits komen. En dan zit je er bijna een hele ronde achter vast
gaat er me gewoon om wat voor janker die lewis is over de radio.
They are just so fast terwijl ie de snelste ronde rijd.

Tbh, ik begin te vermoeden dat de regisseur gewoon een Hollander is?
Elke ronde 2 boodschappen van Hamilton, van Verstappen enkel bij een pass op Bottas of na een pitstop.
Ge gaat mij niet zeggen dat Verstappen al een hele race zijn mond houdt.

Ze willen gewoon ons wat meenemen in het ganse Verstappen vs. Hamilton verhaal he. Verstappen kan dit weekend terug de leiding overnemen dacht ik? Dus plaatsen ze Hamilton terug in een wat ‘slechter’ daglicht.

Mooi teamwerk van Mercedes, Perez moet daar toch ten allen tijde ook in dat gevecht zijn en Verstappen helpen in het verdedigen. Zeer jammer...
Idd mooi teamwork, maar Lewis was niet op de afspraak. Toen Max nog 5 sec achter Bottas hing, hing Lewis op minder dan 2 sec achter Max. Maar toen Max werd opgehouden door Bottas was Lewis in geen velden of wegen te bekennen. Op dat moment had hij onder de achtervleugel van Max moeten hangen.
Dat moment was zowat de enige kans van Lewis. Prachtig parcours, maar inhalen is onmogelijk, tenzij je tegenstander op een heel andere strategie zit en zijn banden helemaal versleten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan