FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
rsQfH3C.jpg

nee, kijk, hier tussen de witte lijnen is die escape road, en die ene curb gaat er volledig over. Martins raakt die, wielen komen van de grond, en hij gaat rechtdoor.

lijkt mij echt niet logisch.

Hmm dan heb ik het verkeerd begrepen.

Dan is het misschien de bedoeling dat je zo snel afremt (als dat al kan) zodat je er zig-zag door gaat zoals in Monza?

Is het niet de bedoeling dat je daar serieus voor remt?

Als je daardoor van de baan vliegt ligt het gewoon aan de coureur zelf. Een beetje zoals Sainz zijn crash toen hij de chicane miste was het in Sotsji vorig jaar?

Teams willen geld verdienen. Dat kan door ne rijke stinkert in die wagen te zetten of iemand die uitstraling heeft en super met ne wagen kan rijden, en waarmee ze (on)rechtstreeks véél geld aan verdienen. (Een boegbeeld)

Ben je ne saaie droogstoppel met nul komma nul uitstraling en heb je géén geld, dan geraak je er gewoon nooit, tenzij je het grootste talent allertijden bent of zo. :tongue:

Ik vraag mij af wat Russel uitspookt bij zijn starts. Alweer 3 plaatsen verloren op een paar rondjes.

Lewis was nog redelijk braaf in de eerste bocht, moest omgekeerd zijn 🙈

Hoe komt het dat Leclerc opeens een grote achterstand heeft tov Bottas terwijl bij het pitten van Bottas dit niet zo was? Slechte pitstop dan ofzo die ik heb gemist?

Kijk net een dikke 10min niet en HAM heeft 6 sec dicht gereden na zen pitsstop? Iets gemist of VER gewoon beetje aant inhouden?

Kijk net een dikke 10min niet en HAM heeft 6 sec dicht gereden na zen pitsstop? Iets gemist of VER gewoon beetje aant inhouden?

Gewoon zeer goede strategie van Mercedes. Hamilton heeft gewoon op limiet gereden met die extra pitstop in vooruitzicht. Bottas was ideale buffer waardoor Max niet kon pitten.

Ze gaan bij Red Bull met een straffe upgrade mogen komen want Mercedes gaat het echt niet laten afweten.

Max Verstappen is de Thierry Neuville van de F1. Er is er ene gewoon beter (en sneller).
Zolang Hamilton rondrijdt gaat ie in deze Red Bull nooit WK worden vrees ik.

Bottas is er, terwijl Perez weer in niemands land rijdt?Ik begin toch medelijden te krijgen met Verstappen, zo'n oneerlijke strijd.
Met alle tweede piloten dat ze daar al hebben versleten kan je maar 2 conclusies trekken:
1) of Max is gewoon buitengewoon snel (sneller dan Hamilton).
2) of Red Bull pakt het serieus verkeerd aan in functie van hun tweede piloot.

Met alle tweede piloten dat ze daar al hebben versleten kan je maar 2 conclusies trekken:
1) of Max is gewoon buitengewoon snel (sneller dan Hamilton).
2) of Red Bull pakt het serieus verkeerd aan in functie van hun tweede piloot.
Toch het eerste volgens mij hoor (sneller dan Hamilton is moeilijk te zeggen). In combinatie met een wagen die 'm gwn heel goed ligt. Red Bull wil op dit moment toch niets liever dan een 2de piloot die op z'n minst kan volgen.

Ik vind Perez wel stabieler dan Gasly en Albon. Hij mist enkel nog pure racepace in die Red Bull.

Bottas vond ik wat raar reageren op die team order. Hij had echt niets te winnen door Lewis daar niet sneller door te laten.

Perez is inderdaad stabieler dan Albon. Maar voorlopig zit hij niet zo dicht bij Verstappen als Bottas bij Hamilton.
Maar Bottas heeft natuurlijk meer ervaring in zijn wagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan