Net de race gezien. Pit RedBull Verstappen nu weer niet als Hamilton de pit induikt? Hoeveel keer moeten ze zo eigenlijk de race verliezen voor ze gaan het leren? Jongens toch. Daaraan zie je toch ook wel een beetje dat Verstappen niet genoeg zelf ‘durft’ beslissen, hij stelde het in vraag, maar deed niet echts. Hamilton had daar volgens mij sowieso gepit als het omgekeerd was.. en zeker als je het al zo eens bent verloren, dan doe je toch sowieso eens het omgekeerde?
Het ligt echt wel aan RedBull zelf als ze het WK hier gaan verliezen.
En Max in de post race interviews.. Hij heeft het precies al opgegeven? Hij zou beter zijn felle bek eens gebruiken tegen zijn eigen team af en toe.
Zwakke race van Bottas weer, die engineer moet dat toch ook beu worden met hem. ‘Please drive faster’, 5 ronden later, ‘Try to follow Lewis’, …, ‘Close the gap’, …
Leclerc wel weer sterke race, verschoot ervan dat hij zo lang Bottas heeft kunnen afhouden, nu, zal ook wel met de zwakte van die laatste te maken hebben.
Perez mooie race, maar zat toch meer ik denk ik? Zou dan toch zeker P4 moeten halen, gezien hij toch mocht starten vanaf P8.
Ricciardo zeer sterk weekend, laat ons hopen dat hij terug is vanaf nu! Want Norris dan toch een vrij zwak weekend in vergelijking.. als je weet hoeveel hij sneller de vorige weekends was.