_Pe_
Well-known member
Inderdaad. En waar je ook gelijk in hebt is wanneer je zegt dat Lewis hier alles te verliezen had. Max staat voor in het kampioenschap. Voor Max is een 0 score van hun beide een goede zaak. Net zoals Max in Silverstone dom was van te crashen, was Lewis hier de dommerik.Zelfde voor Monza he. Indien Lewis wat meer plaats laat botsen ze niet.![]()
De grootste fout die Lewis eigenlijk gemaakt heeft, en dat vind ik eigenlijk vooral erg, is Max dat beetje ruimte geven. Hij had veel beter, net als Max in ronde 1, de deur volledig dicht gesmeten. Gewoon doen alsof Max er niet is en zo Max dwingen van de chicane te cutten. Op die manier had Lewis meer kans gehad om punten te scoren. Niet echt fair imo, maar als ze niet fair zijn tegen jou moet je ook niet fair zijn.
Ik lees trouwens van meer en meer ex-piloten dat ze de rijstijl van Max niet echt sympathiek vinden. "Onvolwassen" is een woord dat ik regelmatig tegen kom. Ik vond het trouwens ook niet kunnen hoe Max daar weg wandelde. In Silverstone nog liggen blèten dat Lewis daar zat te vieren terwijl hij in het ziekenhuis lag, maar deze keer kon hij blijkbaar ook niet de moeite doen om eens te kijken of Lewis OK was. Dat gaat nog serieus ontploffen tussen die 2.

. In de VS kan het goed warm zijn maar in de F1 rij je ook in de woestijn of op zomermaanden in Europa.