Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch niet die kindertekeningenJe spreekt het eigenlijk uit als "Wim". Dat terzijde.
Ik zie dat de meest serieuze leden van het forum toch al de weg naar deze mod-exclusieve praatbarak hebben gevonden. Om niet op ons gezicht te gaan en om het oorspronkelijk opzet van deze thread intact te houden, kunnen we dus niet anders dan Gethez, Tonerider en Nestorius promoveren tot mods.
Jullie eerste taak is het filteren van de dagelijkse fanmail. Forumgebruiker stuurt ons elke dag een zelfgemaakte kleurprent, die we dan ophangen in het beyondgaming hoofdkwartier. Alle andere fanmail mag rechtstreeks naar de shredder.

hoera hoera, ik ben mod. waar is de fanmail, hier is de fanmail. Ik heb wel enkel een kaasschredder: is dat goed genoeg?Je spreekt het eigenlijk uit als "Wim". Dat terzijde.
Ik zie dat de meest serieuze leden van het forum toch al de weg naar deze mod-exclusieve praatbarak hebben gevonden. Om niet op ons gezicht te gaan en om het oorspronkelijk opzet van deze thread intact te houden, kunnen we dus niet anders dan Gethez, Tonerider en Nestorius promoveren tot mods.
Jullie eerste taak is het filteren van de dagelijkse fanmail. Forumgebruiker stuurt ons elke dag een zelfgemaakte kleurprent, die we dan ophangen in het beyondgaming hoofdkwartier. Alle andere fanmail mag rechtstreeks naar de shredder.
Ik heb voor onze teambuilding alvast gereserveerd bij Piet Huysentruyts nieuwste restaurant, de likwoke. Hij serveert stir fry maar je mag geen eetstokjes gebruiken vanwege cultural appropriation. Sommigen beweren zelfs dat de meest woke persoon van het land - een zekere Skinner - werd aangenomen als kok.Dat is niet woké.
Approved!Zolang ze biefstuk ala airfryer hebben is het goed.
Ah, klinkt goed! Want als ik van de frituur kom, heb ik altijd zo'n frietbek.Ik heb voor onze teambuilding alvast gereserveerd bij Piet Huysentruyts nieuwste restaurant, de likwoke. Hij serveert stir fry maar je mag geen eetstokjes gebruiken vanwege cultural appropriation. Sommigen beweren zelfs dat de meest woke persoon van het land - een zekere Skinner - werd aangenomen als kok.
Dat serveren ze maar 1x per jaar en je bent net te laat. Op 4 mei kan je dat gerecht unlocken als je de "Skywoker" op de secret menu bestelt.Zolang ze biefstuk ala airfryer hebben is het goed.
Maak dat mee, frietbekdread in de feedbackthread.Ah, klinkt goed! Want als ik van de frituur kom, heb ik altijd zo'n frietbek.
Ja, daarvan ga ik toch altijd een stapje sneller, gewoon om niemand te storen. Je ziet dat aan mijn loopje, het wordt een echte frietbekdreadtred.Maak dat mee, frietbekdread in de feedbackthread.
Ja bij deze kan ik wel gaan bevestigen dat mods links zijn, sinds dit bericht krijg ik uit het niets zin om met alles solidair te zijn, is mijn geest ongelofelijke woke geworden en en heb ik opeens ongelofelijke sympathie voor nonkel che en goeie ome Jozef. Ook heb ik mijn werkloosheidsuitkering al aangevraagd, de bakfiets is besteld en deze middag ga ik naar de kringloopwinkel om tweedehands kledij. Dus ik schat dat ik tegen deze avond of ten laatste morgenochtend klaar ben om mijn mod verantwoordelijkheden op te nemen.Je spreekt het eigenlijk uit als "Wim". Dat terzijde.
Uw geitenwollen sokken met BG logo en zelfgemaakte kombucha mag je ook komen afhalen. Graag wel een eigen fles meebrengen, want we kregen geen centen meer van Booka. @coldplayke heeft ook nog opgelegde radijzen in de aanbieding, maar die vindt niemand te vreten en we durven het haar niet zeggen.Ja bij deze kan ik wel gaan bevestigen dat mods links zijn, sinds dit bericht krijg ik uit het niets zin om met alles solidair te zijn, is mijn geest ongelofelijke woke geworden en en heb ik opeens ongelofelijke sympathie voor nonkel che en goeie ome Jozef. Ook heb ik mijn werkloosheidsuitkering al aangevraagd, de bakfiets is besteld en deze middag ga ik naar de kringloopwinkel om tweedehands kledij. Dus ik schat dat ik tegen deze avond of ten laatste morgenochtend klaar ben om mijn mod verantwoordelijkheden op te nemen.
Mijn 5jaar oude cola fles staat al klaar. Kwestie van ook wat te denken aan de verspilling van grondstoffen he jongens, waarom een nieuwe fles nemen die erg belastend is voor de natuur als het anders kan. Van die radijzen zal ik ook afblijven, ik word daar nogal winderig van en gezien je hier een ban krijgt als die te hard stinken ga ik het risico niet lopen. Ook ben ik nog niet lang mod genoeg om zoals @coldplayke dingen die al serieus over houdbaarheidsdatum heen zijn in mijn mond de stoppen. Is dat ook een vereiste om als mod smerige zaken met veel plezier in uw mond te steken?Uw geitenwollen sokken met BG logo en zelfgemaakte kombucha mag je ook komen afhalen. Graag wel een eigen fles meebrengen, want we kregen geen centen meer van Booka. @coldplayke heeft ook nog opgelegde radijzen in de aanbieding, maar die vindt niemand te vreten en we durven het haar niet zeggen.
Of is dit enkel voor vrouwelijke mods?

Slecht. Het ligt op z'n gat.Wordt er hier nog gemodereerd of hoe zit da?