Feedbackthread voor moderatie

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Geachte moderatoren

Deze thread wordt in het leven geroepen zodat we in alle rust feedback kunnen geven op de members. Niemand opent de zwam topics waar geen seks- of kakmopje in de titel vervat zit, dus we zouden hier safe moeten zitten.

Ik zal alvast beginnen: ik vind al onze leden heel erg leuk. Behalve die irritante Tweak37.

EDIT: en Sir.K
 
Laatst bewerkt:
Geachte moderatoren

Deze thread wordt in het leven geroepen zodat we in alle rust feedback kunnen geven op de members. Niemand opent de zwam topics waar geen seks- of kakmopje in de titel vervat zit, dus we zouden hier safe moeten zitten.

Ik zal alvast beginnen: ik vind al onze leden heel erg leuk. Behalve die irritante Tweak37.
Coldkakske is anders ook niet alles.
 
Sorry maar ontopic. Wederom zien we dat het weer verzand in gebash op de mods.
 
Spreekt ge play als plee uit? Want niemand zit graag op een koude wc.
Je spreekt het eigenlijk uit als "Wim". Dat terzijde.

Ik zie dat de meest serieuze leden van het forum toch al de weg naar deze mod-exclusieve praatbarak hebben gevonden. Om niet op ons gezicht te gaan en om het oorspronkelijk opzet van deze thread intact te houden, kunnen we dus niet anders dan Gethez, Tonerider en Nestorius promoveren tot mods.

Jullie eerste taak is het filteren van de dagelijkse fanmail. Forumgebruiker stuurt ons elke dag een zelfgemaakte kleurprent, die we dan ophangen in het beyondgaming hoofdkwartier. Alle andere fanmail mag rechtstreeks naar de shredder.
 
Laatst bewerkt:
A wim bajee, a wim ba jee. In the jungle, the mighty jungle the mighty mod sleeps tonight
 
Terug
Bovenaan