Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weinig mensen denken aan de familiale terwijl ze er wel in zou tussenkomen.En toen zijn we ook over die "familiale" gevallen. Ze zei ons toen ook van "Zie, ik heb daar mn hele leven voor betaald en het nooit gebruikt". Staat ergens ook wel nog op mijn netvlies gebrand![]()
Zoals eerder gemeld hier door iemand:Ge kunt de verzekering nog altijd oplichten als je dat wil. Leen een computer van een vriend, maak hem kapot, betaal €250 franchise en jouw vriend heeft een nieuwe computer![]()
Per ongeluk koffie morsen over de laptop van familie waar je op bezoek bent, valt daar vast wel weer onderZoals eerder gemeld hier door iemand:
toevertrouwde goederen zijn niet gedekt, tenzij je weer een "uitgebreide" familiale neemt.
maar heb je nu nog een familiale of stopgezet?
En in return doen ze dat bij jou. Alletwee een nieuwe laptop voor een prikje.Als jij als zwakke weggebruiker in fout bent, zal de verzekering van de automobilist inderdaad jouw lichamelijke en kledijschade vergoeden.Ook @Reverz zijn verhaal kan me niet echt overtuigen. (als zwakke weg gebruiker moet tegenpartij toch betalen, ook al ben je in fout).
Dan is het wel je beste vriend die zijn polis zal moeten aanspreken en de franchise zal betalen (plus mogelijk hogere prijs de volgende keer). Je eigen familiale verzekering dekt schade die jij of je gezinsleden (inclusief je huisdieren) bij anderen veroorzaken.Je kan dat toch omzeilen met jouw beste vriend zijn kinderen toch?![]()
https://www.hln.be/buitenland/vrouw...en-dat-het-bij-de-performance-hoort~aff02578/KLopt, zoals hierboven, ja indien kinderen of huisdieren.
Ik zie, net zoals threadstarten, er echt geen of weinig heil in, als je geen kinderen of dieren hebt
Bedankt voor je inbreng. Ja dat was hetgeen mij min of meer wat over de streep trok: Mijn vriendin.Als jij als zwakke weggebruiker in fout bent, zal de verzekering van de automobilist inderdaad jouw lichamelijke en kledijschade vergoeden.
Maar de schade aan de wagen zal jij moeten betalen. Tenzij je een familiale hebt, dan zal die tussenkomen (franchise moet je zelf betalen).
Bedankt voor je inbreng, maar ook hier weer: niet van toepassing voor mij.https://www.hln.be/buitenland/vrouw...en-dat-het-bij-de-performance-hoort~aff02578/
Vrouw in het voorbeeld zal wel blij zijn dat ze een familiale verzekering had
Een ongeval zit in een klein hoekje en je zal maar 's je polis opzeggen en net dan een peperduur kunstwerk omstoten of zo.
Een bestuurdersverzekering dekt geen schade aan de tegenpartij.Bij de moto heb ik ook nog een aparte bestuurdersverzekering voorzien. Is mogelijks iets voor Trump zijn vriendin dan ? Dat bestaat namelijk ook voor de fiets.
Bedankt voor je inbreng.Ik heb een familiale afgesloten. Al heb ik er heel lang geen gehad. Nu voor de gemoedsrust er toch 1 genomen. Er moest maar iets voorvallen. En als je de kost bekijkt is die te verwaarlozen.
Bij de moto heb ik ook nog een aparte bestuurdersverzekering voorzien. Is mogelijks iets voor Trump zijn vriendin dan ? Dat bestaat namelijk ook voor de fiets. Alhoewel ik dacht dat de familiale echter ook wel bijspringt in het geval van zo'n fietsaccident.
![]()
Fietsverzekering | Yuzzu
Kies je fiets- en elektrische fietsverzekering via Yuzzu en selecteer de formules diefstal, materiële schade, bestuurdersverzekering en/of bijstand.www.yuzzu.be
En uiteindelijk neem je zo'n verzekering als indekking tegen de duurdere zaken of problemen.
Daar gaat het uiteraard niet om... Je kan 'museum' invullen door 'fitness', 'café', 'massagesalon met happy ending' of 'whatever'... Je komt toch wel buiten veronderstel ik.Bedankt voor je inbreng, maar ook hier weer: niet van toepassing voor mij.
Museums niet aan mij besteed.
heheDaar gaat het uiteraard niet om... Je kan 'museum' invullen door 'fitness', 'café', 'massagesalon met happy ending' of 'whatever'... Je komt toch wel buiten veronderstel ik.
you got me there. Ja café's restaurants en cinema bezoekjes en reizen doe ik uiteraard wel hé.Ik heb nergens gezegd dat ik ZEKER nooit iets tegen kom héEnfin jij bent alvast zeker dat je niks zal voorhebben maar vertrouwt je onhandige vriendin al veel minder..?

Nee zal ook niet pakken.Per ongeluk koffie morsen over de laptop van familie waar je op bezoek bent, valt daar vast wel weer onderEn in return doen ze dat bij jou. Alletwee een nieuwe laptop voor een prikje.
Je stoot een glas rode wijn om op restaurant en die valt toch wel net op de Chanel tas van de gast die een tafeltje verder zit. Wees maar gerust dat eigenaars van waardevolle spullen vaak wel de authenticiteit / aankoopwaarde ervan kunnen bewijzen.heheyou got me there. Ja café's restaurants en cinema bezoekjes en reizen doe ik uiteraard wel hé.
Maar op café of restaurant wat kan je daar nu gaan breken. Uw glas of bord....
Op reis tja, is een moeilijke natuurlijk. Volgens de makelaar wereldwijde dekking,
maar ik ga dat toch nog moeten zien hoor....
Hoe ga je in een vreemd land dat allemaal geregeld krijgen. Ik denk dat je in vele landen niet moet afkomen met "Ik ga es mijn gegevens achter laten van makelaar Swa van achter den hoek....."
Het zal eerder zijn "gij gaat dat hier betalen of we halen er de politie bij, vrees ik". En zie daar dan maar eens een factuur van , en hoe ga je dit verder regelen bij thuiskomst .....
Ik weet niet hoe dicht jij opeen gepakt zit op restaurant, maar een glas rode wijn omver stoten tot aan de volgende tafel.Je stoot een glas rode wijn om op restaurant en die valt toch wel net op de Chanel tas van de gast die een tafeltje verder zit. Wees maar gerust dat eigenaars van waardevolle spullen vaak wel de authenticiteit / aankoopwaarde ervan kunnen bewijzen.

)Is nogtans wel mijn bedoeling en vraag, aangezien ik nog t.e.m. morgen kan annuleren. (polis gaat pas dit weekend in)Maar enfin het is toch niet aan ons om jou te overtuigen van het nut van een familiale verzekering?
Nog geen enkele die ik zie gebeuren bij ons. Maar nogmaals: iedereen bedankt voor zijn inbreng.Er zijn al veel voorbeelden gegeven.
Dan denk ik dat je deze topic maar beter even uit het oog laat vallen. Want kan inderdaad niet de bedoeling zijn., maar dit is een vermoeiend topic op deze manier.
En zonder facturen gaat geen enkele verzekering een polis openen. Om nog maar te zwijgen over de "huidige werkelijke waarde".
Iets breken bij familie of vrienden: Verzekering bekijkt de factuur, en zal vergoeden op werkelijke waarde. Dus TV , Laptop, PC, kookplaat.... 5 jaar oud : werkelijke waarde = +- franshise bedrag.
En als je geen factuur meer hebt, of is 2ehands aangekocht.... Dan mag je het vergeten, denk ik.