Het positivisme omtrent de gesprekken over het begrotingsplafond in de VS.Wat verklaart de rally van de afgelopen week?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het positivisme omtrent de gesprekken over het begrotingsplafond in de VS.Wat verklaart de rally van de afgelopen week?
Correct, 2016.Pre-2018 aangemaakt?
AI hype rally.Wat verklaart de rally van de afgelopen week?

Minder zuipen terwijl je aandelen koopt.Ik zit bij DEGIRO, maar nu is opeens mijn bovenste balk (met rekening, vrije positie, ...) wazig.
Dt is omdat je op dag oogje geduwd hebt bij 'Account Overzicht' onder het vinkje. Dat verbergt je saldoIk zit bij DEGIRO, maar nu is opeens mijn bovenste balk (met rekening, vrije positie, ...) wazig. Weet iemand hoe dit komt?
Ik kan wel nog zien wat ik bezit in portefeuille.
Op het oog naast de "i" klikkenIk zit bij DEGIRO, maar nu is opeens mijn bovenste balk (met rekening, vrije positie, ...) wazig. Weet iemand hoe dit komt?
Ik kan wel nog zien wat ik bezit in portefeuille.
Iwda boven de €75, voor het eerst sinds half september.
Heb net m'n bonus gebruikt om m'n eerste stukje aan te kopen aan 74 (yay limietorder). Dat 'm nog maar wat verder stijgt!Iwda boven de €75, voor het eerst sinds half september.
Blijven jullie gewoon (maandelijks) inkopen of toch even afwachten?Iwda boven de €75, voor het eerst sinds half september.
Waarom hoop je dat aandelen stijgen, als je net je eerste stuk gekocht hebt, en nog verder wil aankopen de komende maanden/jaren?Heb net m'n bonus gebruikt om m'n eerste stukje aan te kopen aan 74 (yay limietorder). Dat 'm nog maar wat verder stijgt!
Waarom zou je niet meer maandelijks inkopen?Blijven jullie gewoon (maandelijks) inkopen of toch even afwachten?
Omdat dan de cijfertjes groen en groot worden en ik daar blij van wordt.Waarom hoop je dat aandelen stijgen, als je net je eerste stuk gekocht hebt, en nog verder wil aankopen de komende maanden/jaren?
Dan is het inderdaad een goede reden.Omdat dan de cijfertjes groen en groot worden en ik daar blij van wordt.