ETF's - Trackers - Indexing - Passive Investing - Mutual Funds - ...

Kan je eigenlijk een rekening op meerdere namen hebben bij DG?
Ja, wij hebben een rekening op ons 2 namen.
Zowel van mij als mijn vrouw de id moeten doorgeven bij aanmaken van account + we kunnen beide inloggen via 2-stapsverificatie.
 
Iemand die weet of je bij Argenta ook trackers van Ishares of Vanguard kan kopen?
Ik vind op hun website hierover niets terug.
 
Ja, wij hebben een rekening op ons 2 namen.
Zowel van mij als mijn vrouw de id moeten doorgeven bij aanmaken van account + we kunnen beide inloggen via 2-stapsverificatie.
Pre-2018 aangemaakt?

Kan ik een gezamenlijke rekening openen?​

Answer
Vanwege toenemende vereisten als gevolg van strengere wet- en regelgeving met betrekking tot het klantenonderzoek (CDD) voor accounts die op naam staan van meerdere personen, zijn wij in 2018 gestopt met het openen van gezamenlijke (en/of-) accounts.
 
Wat verklaart de rally van de afgelopen week?
AI hype rally.

DDOG, SNOW en MDB allemaal +40% sinds hun lokale low de afgelopen maand gedreven door AI bubble (zie bv. de koers van Nvidia & andere semi's). Theorie zal zijn dat al die AI bedrijven voor meer groei in de cloud zorgt, in de praktijk zal dat wel wat gematigder verlopen. Deze keer toch eens wat winsten genomen en nu vooral in Gitlab, Monday en SentinelOne gestoken, die staan nog goedkoop imo. :D

Monday print de laatste 2 kwartalen cash (20% en 24% FCF margins) en groeien nog steeds 50%, er zijn weinig andere software bedrijven die die combinatie vandaag kunnen voorleggen.

Edit: Zie net dat dit de ETF thread is, dacht dat ik in de beursthread zat. :D
 
Laatst bewerkt:
Ik zit bij DEGIRO, maar nu is opeens mijn bovenste balk (met rekening, vrije positie, ...) wazig. Weet iemand hoe dit komt?
Ik kan wel nog zien wat ik bezit in portefeuille.
 
Ik zit bij DEGIRO, maar nu is opeens mijn bovenste balk (met rekening, vrije positie, ...) wazig. Weet iemand hoe dit komt?
Ik kan wel nog zien wat ik bezit in portefeuille.
Dt is omdat je op dag oogje geduwd hebt bij 'Account Overzicht' onder het vinkje. Dat verbergt je saldo
 
  • Leuk
Waarderingen: Tits
Iwda boven de €75, voor het eerst sinds half september.
926e5009-c10a-48fe-b90e-fa0760f82fcd.png
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan