Waarom ? Wie hebben jullie nog gehad.Wat een kakloting ook.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom ? Wie hebben jullie nog gehad.Wat een kakloting ook.
Tja, mag geen excuus zijn he.Wat een kakloting ook.
In de 8ste finale al AZ uit is gewoon kak.Waarom ? Wie hebben jullie nog gehad.
Precies serieus zand in de machine van psv....PSV met een verrassende nederlaag in en tegen Zwolle. Morgen voor Ajax een moeilijke verplaatsing naar Heerenveen. Nooit gemakkelijk, maar als alles meezit kunnen we op 1 punt komen. Wie had dat verwacht.
Is altijd al zo geweest he. PSV is gewoon te sterk en worden met 2 vingers in de neus kampioen.
Opeens op 4 punten van PSV. Niet dat ik geloof dat we serieus meedoen voor de titel, maar ondanks het saaie voetbal, doen we het toch echt goed dit jaar. Had ik niet verwacht. Met Feyenoord dat tegen Utrecht speelt vandaag, kan het nog mooier worden.
PSV met een verrassende nederlaag in en tegen Zwolle. Morgen voor Ajax een moeilijke verplaatsing naar Heerenveen. Nooit gemakkelijk, maar als alles meezit kunnen we op 1 punt komen. Wie had dat verwacht.
Kan zomaar spannend worden nu.Wat een weekend voor ons![]()
Ze hadden idd meer moeten scoren. Heb het helaas niet live kunnen zien, maar in de samenvatting zaten idd nog wat goede kansen.Kan zomaar spannend worden nu.
Enige wat je kan zeggen is dat Ajax veel meer had moeten scoren tegen Heerenveen. Die kans van Godts, waar hij zelf de ruimte maakt moet eigenlijk altijd binnen.

Beetje uit noodzaak en charmeoffensief, maar hopelijk gaan ze zich alsnog vinden in een contractverlenging.Bounida in de kern voor de klassieker morgen!![]()
Idd, zowel voor club als speler de beste oplossing imo.Beetje uit noodzaak en charmeoffensief, maar hopelijk gaan ze zich alsnog vinden in een contractverlenging.
Fantastisch. Wat een schitterend weekend.De klassieker verdient zeker geen schoonheidsprijs, maar wat een ontlading bij de 2-1.
Bounida en Mokio op de bank.

Geweldig om zien.Dit is wel interessant om te zien/horen. Zouden ze meer moeten doen.
Ik moet toegeven dat ik vond/dacht dat het buiten het strafschopgebied was. Nu goed, door de misser haalt Feyenoord daar voordeel uit, want anders stonden ze met 10 man.Geweldig om zien.
Toont ook nog eens dat het afschaffen van de VAR zoveel meer chaos zou brengen.
Makali doet dit ook echt wel goed, in zo een beladen wedstrijd.