Eredivisie: Nederlands Voetbal 2024-2025

Ik vind het huidige logo zo een mooie verzoening tussen oud en nieuw eigenlijk.

Dat is wat anders dan Juventus die hun prachtige embleem zo vernietigd hebben.
Ik ben absoluut niet tegen het "nieuwe" logo voor de duidelijkheid. Ik heb zelfs nooit anders gekend. Maar het oude (nieuwe eigenlijk :unsure: ) straalt veel meer klasse uit. Alleen moeten ze dat niet gaan plakken op zo'n uitshirt zoals dit seizoen. Dus ben benieuwd hoe ze dat gaan inpassen in de nieuwe shirts volgend seizoen. Die zouden eigenlijk sober moeten zijn met zo'n logo.

Als die zo'n progressie blijft maken wordt dat echt ne serieuze baller.
Absoluut. Hij moet wel nog serieuze stappen zetten. Eerst en vooral zijn vorm blijven aanhouden voor een langere tijd, maar ook efficiënter worden. Maar hij is nog jong en er wordt nu eigenlijk al veel van hem verwacht, omdat hij nauwelijks concurrentie heeft. Maar al bij al, zeer tevreden over zijn seizoen. Dik balen dat hij even aan de kant staat nu.

Serieuze stappen klinkt toch wat negatief. Sterk seizoen, ondanks de logische ups and downs als jonge spelers Steeds zo dreigend. Ondertussen ook gewoon publiekslieveling. Was onlangs in Amsterdam, en is dé speler die in de vitrine hangt van de Fanshop in het centrum. Zonde trouwens dat Idumbo naar Sevilla vertrokken is. Was een perfect seizoen geweest om ook door te breken.

Serieuze stappen klinkt toch wat negatief. Sterk seizoen, ondanks de logische ups and downs als jonge spelers Steeds zo dreigend. Ondertussen ook gewoon publiekslieveling. Was onlangs in Amsterdam, en is dé speler die in de vitrine hangt van de Fanshop in het centrum. Zonde trouwens dat Idumbo naar Sevilla vertrokken is. Was een perfect seizoen geweest om ook door te breken.
Het is zeker niet negatief bedoeld, maar het zijn wel de verwachtingen.

Je hoeft er geen fan van te zijn, maar hij is wel gewoon ongelooflijk belangrijk voor dit Ajax.
Tgoh ja, heb nooit getwijfeld dat hij zijn goals gaat maken en weegt op de verdediging, maar heb gewoon moeite om te supporteren voor zo'n aansteller. Gisteren ook alweer aan het mokken omdat hij gewisseld werd. Het is en blijft een mafketel. Ik ben ook nooit fan geweest van Berghuis bijvoorbeeld, door zijn arrogantie, maar ook dat was eigenlijk een no-brainer voor dat geld en dan op dat moment de kapitein/belangrijkste speler van uw grootste rivaal. Soit, ik kan dat wel opzij zetten en Ajax is alles wat telt, dus blij als eender wie scoort en ons aan de overwinning helpt, maar ga wel nooit fan worden van zo'n spelers.

Zo'n type Weghorst heeft toch ook niks te zoeken bij een club als Ajax imo. Heiligschennis dat dat je eerste spits is.

Ik ga mij misschien niet populair maken maar Brobbey mag asap weg. Als Ajax-fan vind ik die helemaal niks... Pikt van af en toe zijn goaltje mee maar vind em absoluut niet goed genoeg.

Ik ga mij misschien niet populair maken maar Brobbey mag asap weg. Als Ajax-fan vind ik die helemaal niks... Pikt van af en toe zijn goaltje mee maar vind em absoluut niet goed genoeg.
Dat mag hè. :)

Maar ik vind dat Brobbey zeker kwaliteiten heeft, zeker in het samenspel en bij het bijhouden van de bal. Wel akkoord dat het wel beter moet, zeker voor doel, dan dit seizoen.

Waarom is dit toch zo'n Mickey Mouse competitie geworden? 1e tegen de 5e, 6-1... En dat is niet eens zo verrassend, vorige week op het veld van de 2e ook al 2-5.

Elk jaar wel opnieuw dat die competitie zo gedomineerd wordt door 1 of 2 ploegen.

Terug
Bovenaan