Eredivisie: Nederlands Voetbal 2024-2025

PSV met een verrassende nederlaag in en tegen Zwolle. Morgen voor Ajax een moeilijke verplaatsing naar Heerenveen. Nooit gemakkelijk, maar als alles meezit kunnen we op 1 punt komen. Wie had dat verwacht :unsure: .

Is altijd al zo geweest he. PSV is gewoon te sterk en worden met 2 vingers in de neus kampioen.

Opeens op 4 punten van PSV. Niet dat ik geloof dat we serieus meedoen voor de titel, maar ondanks het saaie voetbal, doen we het toch echt goed dit jaar. Had ik niet verwacht. Met Feyenoord dat tegen Utrecht speelt vandaag, kan het nog mooier worden.

PSV met een verrassende nederlaag in en tegen Zwolle. Morgen voor Ajax een moeilijke verplaatsing naar Heerenveen. Nooit gemakkelijk, maar als alles meezit kunnen we op 1 punt komen. Wie had dat verwacht :unsure: .

Wat een weekend voor ons :love:
Kan zomaar spannend worden nu.

Enige wat je kan zeggen is dat Ajax veel meer had moeten scoren tegen Heerenveen. Die kans van Godts, waar hij zelf de ruimte maakt moet eigenlijk altijd binnen.

Kan zomaar spannend worden nu.

Enige wat je kan zeggen is dat Ajax veel meer had moeten scoren tegen Heerenveen. Die kans van Godts, waar hij zelf de ruimte maakt moet eigenlijk altijd binnen.
Ze hadden idd meer moeten scoren. Heb het helaas niet live kunnen zien, maar in de samenvatting zaten idd nog wat goede kansen.

Ik weet dat het on-Ajax is, ik blijf natuurlijk een Belg, maar ik zie ons niet echt serieus meedoen tot het einde. Onze kern is gewoon niet breed en goed genoeg denk ik. Het is in ieder geval al beter dan ik had gedacht.

PSV onverwacht nog punten laten liggen waardoor de klassieker vandaag nog belangrijker is geworden. Ik hoop dat ik wat stiekem kan kijken op mijn gsm :unsure: .

Geweldig om zien.

Toont ook nog eens dat het afschaffen van de VAR zoveel meer chaos zou brengen.

Makali doet dit ook echt wel goed, in zo een beladen wedstrijd.
Ik moet toegeven dat ik vond/dacht dat het buiten het strafschopgebied was. Nu goed, door de misser haalt Feyenoord daar voordeel uit, want anders stonden ze met 10 man.

Zou echt veel meer in de picture moeten komen zo'n zaken ... toon dat eens op sports late night, nodig eens een scheidsrechter uit in Extra time of in MidMid, ... iedereen zit er elke keer op te kakken, maar we hebben ze nodig, en het zijn verdorie ook wel professionals hoor - zo'n Makali is uiteraard echt wel een absolute topper natuurlijk.

Oké, waarschijnlijk niet allemaal, maar ik kan ook genoeg voetballers opnoemen op hetzelfde niveau die ook absolute brol zijn, maar daar staan we wel vurig voor te supporteren anders.

Steek daar eens geld in, zorg eens dat mensen begrip kunnen opbrengen voor beslissingen, om niet alles zwart-wit te gaan bezien.
Ook dat praten met spelers wordt enorm onderschat, en smoort heel wat commotie in de kiem - dit zou je (op een manier) ook richting coach(es) en supporters moeten kunnen overbrengen - en dat begint mijn inziens al met gewoon communicatie op schermen te tonen.

In een stadion is dat uiteraard wat lastiger, en emotie laait soms op, maar als ik soms mensen bezig hoor rond mij over vb. fases waar er eventjes "twijfel" is, terwijl men wrs heel kort aan het overleggen is over voor wie de bal is bijvoorbeeld of als het effectief fout is of niet ... eerste wat ik dan hoor is "hahaha, ze weten het gewoon niet" ... ja, misschien weten ze het niet, of is er twijfel, hoho, hoe erg zeg - daar kan ik echt gek van worden van zo'n belachelijke commentaar.

Terug
Bovenaan