Elektrische wagens

Omdat in de meeste gevallen je armen ook langer zijn als je lange benen hebt.
Ja, procentueel klopt dat, maar niet in centimeters. Anderzijds snap ik ook wel dat het commercieel niet haalbaar is om alles ook perfect passend voor "buitenmaat" mensen te ontwerpen. Als ik ooit eens op pensioen ga of een job waar ik niet meer uit een leasinglijst mag/moet kiezen wordt het wel een Range Rover, een oude Jeep Wrangler (zit perfect voor me) of een oldtimer sportbak waar ik een dishwheel invijs :p

Laatst bewerkt:
...
Een collega heeft een BMW i4, en die is inderdaad knap. Ik heb ook al BMW gereden, maar daar lig je meer in, en met mijn lange benen (ben 1m99) kan ik dan niet meer 100% aan mijn stuur, het is altijd op een paar cm na een soort compromis. Waarom kan een zetel 50cm achteruit gezet worden maar het stuur maar 10cm vraag ik me dan af. Een EX30 met een SUV-achtige zitpositie maar die praktisch rijdt als een hothatch is top voor mij.

In de i4 proberen ze dat wel op te lossen door zo weinig ruimte achteraan te voorzien dat je zetel bijlange geen 50 cm achteruit kan :p

Maar ik snap je ergernis over de beperkte instelbaarheid van een stuur.

Crit'Air sticker aan het bestellen voor F.

Wat voor euronorm heeft een EV eigenlijk? Valt dat mee onder cat 6? Er is ook de optie: "geen euronorm".

Crit'Air sticker aan het bestellen voor F.

Wat voor euronorm heeft een EV eigenlijk? Valt dat mee onder cat 6? Er is ook de optie: "geen euronorm".
Ik heb die een tijd geleden aangevraagd, maar ik vind dus niet meer terug wat ik daar heb ingevuld. Op het inschrijvingsbewijs staat AX, dus daar ben je niet veel mee...

De Duitse sticker heb ik ook. Naast de 'Umwelt 4' zat er ook een 'E' sticker bij. Weet iemand of het enig nut heeft om die ook te kleven? Ik wil een beetje vermijden dat mijn voorruit en plakboek wordt.

Ik heb die een tijd geleden aangevraagd, maar ik vind dus niet meer terug wat ik daar heb ingevuld. Op het inschrijvingsbewijs staat AX, dus daar ben je niet veel mee...

De Duitse sticker heb ik ook. Naast de 'Umwelt 4' zat er ook een 'E' sticker bij. Weet iemand of het enig nut heeft om die ook te kleven? Ik wil een beetje vermijden dat mijn voorruit en plakboek wordt.

E sticker: mag je op bepaalde plaatsen gratis parkeren en krijg je ook toegang tot busstroken.
Ik heb die zelf niet geplakt voor die ene keer per jaar dat ik naar Duitsland rijd, met mijn groene sticker ben ik in orde en die beperkte extra voordelen van die blauwe sticker vind ik ook niet de moeite om er nog iets bij te plakken.

En waarom wordt dit weer niet europees geregeld? Op den duur hangt je voorruit vol. Vignet voor Oostenrijk, sticker voor F en D...

En waarom wordt dit weer niet europees geregeld? Op den duur hangt je voorruit vol. Vignet voor Oostenrijk, sticker voor F en D...
Digitale vignetten bestaan ook, zou gewoon moeten uitgebreid worden (al zijn die milieuvignetten idd dikke zever, kan perfect op nummerplaat)

(al zijn die milieuvignetten idd dikke zever, kan perfect op nummerplaat)
Door u nu een sticker te laten plakken moeten zij niet investeren in dure ANPR camera's die dan ook nog is verbonden worden met een centrale database met alle nummerplaten. En wat met buitenlandse platen, etc...
Een vignet is onafhankelijk van het type motor en dus veel minder complex om te digitaliseren.

Wil je echt all the way gaan -> voorzie dan gewoon een Europese nummerplaat om te beginnen.

Die van Oostenrijk is op basis van nummerplaat.
Dat is geen milieuvignet

Door u nu een sticker te laten plakken moeten zij niet investeren in dure ANPR camera's die dan ook nog is verbonden worden met een centrale database met alle nummerplaten. En wat met buitenlandse platen, etc...
Een vignet is onafhankelijk van het type motor en dus veel minder complex om te digitaliseren.

Wil je echt all the way gaan -> voorzie dan gewoon een Europese nummerplaat om te beginnen.
Vignet moet toch ook gecontroleerd worden?

De nieuwe elektrische CLA kan geconfigureerd worden via Mercedes, '740km bereik'... stevig.
Launch editie is al mooi uitgerust: 19" AMG velgen, glazen dak, keyless go, verwarmde memory sportzetels, veel assistentiesystemen, ...
Ben wel niet overtuigd van die zwevende middenconsole.
Zal ook wel lease topper worden!

doordat jullie dat hier vermelden van dat milieuvignet is aan het proberen uit te zoeken als ik naar het zuiden rij via lyon en co ik een milieuvignet nodig heb.
Echt overzichtelijk is dat toch ook allemaal niet...
Je moet echt per "stad" gaan opzoeken of je op de doorgaande wegen mag rijden of niet...

Terug
Bovenaan