Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een linkje van een routeplanner dat de vignetten vermeld?Voor Lyon hangt het er vanaf welke route je neemt. Ben niet zeker, maar dacht dat de 2 buitenste ringen geen vignet nodig hadden, de kleinste ring, die dichter bij het centrum passeert, wel.
Routeplanners vermelden toch meestal wel of een vignet nodig is?
Aha je moet nog is omhoog swipen omdat te zien, thanksWAZE bijvoorbeeld. Hier bij wijze van voorbeeld even een hotel in Lyon centrum gevraagd, en hij zegt "vereist Crit'Air", maw het Franse vignet
Bekijk bijlage 40431
Dat is inderdaad veel te weinig. Ga eens naar een andere garageZojuist de offerte gekregen voor de IX.
Wat is er tegenwoordig zo gangbaar qua korting?
Want hij heeft "een commerciële geste van 1.5% op de basisprijs" gedaan. Maar dit lijkt mij een belachelijke korting?
Welk nut heeft een garage dan nog. Dan kan ik hem evengoed online bestellen.

Particulier of leasing?Dat is inderdaad veel te weinig. Ga eens naar een andere garage
7% op de i5 gehad + saloncondities.
Naar een andere garage gaan zou ik zeggen. Alhoewel ik hoor dat de bmw garages tegenwoordig overal dezelfde condities hanteren?Zojuist de offerte gekregen voor de IX.
Wat is er tegenwoordig zo gangbaar qua korting?
Want hij heeft "een commerciële geste van 1.5% op de basisprijs" gedaan. Maar dit lijkt mij een belachelijke korting?
Welk nut heeft een garage dan nog. Dan kan ik hem evengoed online bestellen.
Leasing (renting)Particulier of leasing?
Ik ben naar 2 garages gegaan en het was toch niet hetzelfde. (Ene 6%, andere 7%)Naar een andere garage gaan zou ik zeggen. Alhoewel ik hoor dat de bmw garages tegenwoordig overal dezelfde condities hanteren?
doordat jullie dat hier vermelden van dat milieuvignet is aan het proberen uit te zoeken als ik naar het zuiden rij via lyon en co ik een milieuvignet nodig heb.
Echt overzichtelijk is dat toch ook allemaal niet...
Je moet echt per "stad" gaan opzoeken of je op de doorgaande wegen mag rijden of niet...
Proper rijbereik en ziet er langs buiten ook nog strak uit. Maar OMG dat interieurDe nieuwe elektrische CLA kan geconfigureerd worden via Mercedes, '740km bereik'... stevig.
Launch editie is al mooi uitgerust: 19" AMG velgen, glazen dak, keyless go, verwarmde memory sportzetels, veel assistentiesystemen, ...
Ben wel niet overtuigd van die zwevende middenconsole.
Zal ook wel lease topper worden!

Gregoir is wel gek soms met hun offertes, soms snap ik die offertes niet, alsof €800 niets isBMW Puurs, Dendermonde, Oudenaarde, Latem da's allemaal Gregoir.
Eergisteren besteld idd.Neem gewoon een vignette? Kost iets van 4-5 € dacht ik.
Omdat in de meeste gevallen je armen ook langer zijn als je lange benen hebt.
De app greenzones heb je wel een mooi overzicht.doordat jullie dat hier vermelden van dat milieuvignet is aan het proberen uit te zoeken als ik naar het zuiden rij via lyon en co ik een milieuvignet nodig heb.
Echt overzichtelijk is dat toch ook allemaal niet...
Je moet echt per "stad" gaan opzoeken of je op de doorgaande wegen mag rijden of niet...
Klopt… maar bij een onduidelijke afslag of 1 moment van onaandachtzaamheid, en je zit soms onbedoeld op een baan die WEL door een vignet zone gaat. Zelf tegengekomen in Duitsland (waar ik geen vignet had “want de routeplanner stuurde mij enkel langs autostrades waar geen vignet nodig was”).En inderdaad Waze zal u nooit door gebied met vignet sturen zonder waarschuwing. In Waze kan je ook uw vignetten die je hebt configureren.
Man, Ik wordt gewoon gek van die configurators van Mercedes, Audi, BMW enzo.De nieuwe elektrische CLA kan geconfigureerd worden via Mercedes, '740km bereik'... stevig.
Launch editie is al mooi uitgerust: 19" AMG velgen, glazen dak, keyless go, verwarmde memory sportzetels, veel assistentiesystemen, ...
Ben wel niet overtuigd van die zwevende middenconsole.
Zal ook wel lease topper worden!
Dat is duidelijk.Ik wordt gewoon gek