Multiboxer
Well-known member
Dat begrijp ik volledig.Dat zomaar toelaten is ergens als een doos van pandora opentrekken dus ik begrijp die gemeentebesturen dat ze daarin terughoudend zijn.
Laadkabels die helemaal niet of niet correct afgedekt zijn en over trottoir liggen te bengelen. Kwestie van tijd voor dit voetgangers hindert en er mensen over vallen. Dan zijn er nog de ruzies en frustraties die er sowieso zullen ontstaan omdat er telkens iemand anders voor uw gevel geparkeerd staat waardoor je zelf niet kan opladen. Het zal niet bij enkelingen blijven die de openbare parkeerplek voor hun rijwoning zal opeisen onder het motto dat ze moeten kunnen laden.
Daarom stelde ik voor aan de stad dat er op mijn kosten speciale tegels in het voetpad gestoken zouden worden waar de laadkabel in gelegd kan worden zodat er geen risico meer is op struikelen.
Ook benadrukte ik dat ik uiteraard niet verwacht dat deze plaats voor mijn door op enige manier zou voorbehouden worden voor mij.
Het blijft een publieke parkeerplaats voor alle auto's.
Echter weigeren ze dit toe te laten en zeggen ze te wachten tot er op Vlaams of Federaal niveau iets geregeld word.
Nee bedankt, dat is weer een zoveelste extra partij oprichten die winst op mijn kap moet maken. We hebben al genoeg zo'n vehikels in dit land.Wil je altijd kunnen laden aan uw huis moet je maar zien dat je iets van private parking hebt. Men zou dan beter investeren in coöperatieve energiedeelsystemen waarbij je uw geïnjecteerde energie goedkoper kan gebruiken bij publieke laadpalen in de buurt. Beetje zoals je nu ook energie kan delen onder particulieren.
In de EV's met een prijs tot 40k heb ik helaas geen interesse. Ik wil een ruimere mooiere en krachtigere wagen.Dat gezegd zijnde, als het aspect van dat duurder publiek laden de voornaamste reden is om geen occasie EV van 50 - 55k te kopen dan zitten uw prioriteiten gewoon totaal fout. Koop u dan een nieuwe gesubsidieerde EV van 40k met 5k subsidie, met die overige 15 - 20k kan je jarenlang publiek laden.
Ook aan publiek laden zou ik een pest hebben. Dat is weer een andere partij rijk maken en dan moet dagelijks honderden meters naar mijn auto wandelen.

klinkt wel lekker, inclusief de protjes uit de "uitlaat"