Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor de nieuwe wagen ben ik aan het overwegen om (volledig?) elektrisch te gaan. Thuis kan ik niet laden maar op het werk kan ik wel laden aan 40cent. Niet zo goedkoop als thuis kunnen laden maar toch nog best OK.
Wel zie ik een groot verschil tussen verschillende laadkaarten, smappee is dus bv die 40cent + 1.09€ 'startkosten', Shell recharge geeft dan weer 63cent aan.
Kan ik die kosten ergens gemakkelijk vergelijken of moet ik iedere app installeren en zelf bekijken?
Vanaf wanneer is het verplicht dat je ook met bancontact moet kunnen betalen?
Hij is terug! Nu eerst nog klooien met de app weer in orde te krijgen.1 week later, staat er nog steeds... Alles was klaar, behalve op allerlaatste stap faalt de update.
E-flux is meestal ook de goedkoopste en je haalt die transactiekost er ook wel uit naar mijn ervaring.Het is een belachelijk ontransparante kluwen.
Check E-flux eens. 3 euro per maand abonnement en geen transactiekosten. Of geen abonnement en 30 cent transactiekost per laadbeurt.
E-flux is meestal ook de goedkoopste en je haalt die transactiekost er ook wel uit naar mijn ervaring.
Wees blij, anders stond jij daar aan 3kW voor een uurtjeMoet sporadisch nog eens publiek laden. Alle 4 laadpunten bij het zwembad bezet door plugin hybrides. Waarschijnlijk max 3kW voor een uurtje... frustrerend. Soit, ze hebben al het recht om daar te staan.
Ik kan 11kW trekken? Plugins zijn vaak sterk beperkt.Wees blij, anders stond jij daar aan 3kW voor een uurtje
Ah dat bedoel je? Dus hybride wagens laden minder snel op? Dat wist ik niet.Ik kan 11kW trekken? Plugins zijn vaak sterk beperkt.
Plugins laden vaak max 3-4kW. Nieuwe modellen kunnen sneller maar die zijn uiteraard nog een minderheid.Ah dat bedoel je? Dus hybride wagens laden minder snel op? Dat wist ik niet.
Hier ook al een voorgehad in centrum Leuven. Service van Allego was wel okNiet gedacht dat ik het zelf ooit zou meemaken: publieke laadpaal wou m'n laadkabel niet meer loskoppelen.
Gebeld naar het nummer op de paal en gelukkig redelijk snel geholpen. Al werd de man aan de lijn ook een beetje zenuwachtig toen het eerst niet wilde werken.
Plugins laden vaak max 3-4kW. Nieuwe modellen kunnen sneller maar die zijn uiteraard nog een minderheid.
Bv: Nieuwe plugin Bwm X1 kan 7kW maar de 3 reeks zit nog vast aan 3.7kW.
Mijn 4 jaar oude Merc haalt toch 7.6kw als plugin. Thuis aan gewone stekker wel 3.7.Plugins laden vaak max 3-4kW. Nieuwe modellen kunnen sneller maar die zijn uiteraard nog een minderheid.
Bv: Nieuwe plugin Bwm X1 kan 7kW maar de 3 reeks zit nog vast aan 3.7kW.
Beetje een rare vraag? Zoals: welk huis koop ik het best?Als je nu een elektrische wagen zou kopen, welke zou dat dan zijn?
Kan deze inbrengen in de vennootschap. Snelheid en looks zijn niet belangrijk, veiligheid, betrouwbaarheid en praktisch in gebruik wel.
Nee, nee en nee. Wel de eerdere criteria en bij voorkeur een goede prijs kwaliteitsverhouding.Beetje een rare vraag? Zoals: welk huis koop ik het best?
Is budget belangrijk? Range? Grootte?
Nee, nee en nee. Wel de eerdere criteria en bij voorkeur een goede prijs kwaliteitsverhouding.
De goedkoopste Model Y dan.Nee, nee en nee. Wel de eerdere criteria en bij voorkeur een goede prijs kwaliteitsverhouding.