Auto Elektrische wagens

De nieuwe Porsche Taycan Turbo (Sport Turismo eventueel) of de Maserati Granturismo Folgore🤔? Allebei nieuw en in 2.7 naar 100.
 
Dat beetje prijs verschil speelt nu geen rol voor mij, maar ondanks dat ik Porsche top vindt, wil ik soms terug naar iets anders maar ja.. Keer op keer negatieve ervaringen gehad.
 
Misschien wat vroeg om conclusies te trekken, maar verkoopscijfers van i5, EQE en ID.7 zijn zorgwekkend laag ; er zijn deze maand meer Q8 e-tron ingeschreven in Noorwegen dan i5+EQE+ID.7 samen....
Model is ook maar 10% van de verkoopscijfers van de model Y

Er worden gewoon te weinig berlines verkocht, als dat zo doorgaat worden we allemaal verplicht met SUF rond te rijden.
 
Zélfs jij?!?! :(
Ik denk dat je me verkeerd begrepen, ik vind die qua design nog wel enigszins te pruimen, ik vind die mooier dan pakweg een X5 of zo. Ik zou nooit overwegen zoiets te kopen of zo.
Als ik 80 zou zijn, een looprek nodig heb en gewoon niet meer in berline zou geraken, zou ik zo'n kia EV9 het alternatief zijn op nooit meer buiten komen of zo.
 
Misschien wat vroeg om conclusies te trekken, maar verkoopscijfers van i5, EQE en ID.7 zijn zorgwekkend laag ; er zijn deze maand meer Q8 e-tron ingeschreven in Noorwegen dan i5+EQE+ID.7 samen....
Model is ook maar 10% van de verkoopscijfers van de model Y

Er worden gewoon te weinig berlines verkocht, als dat zo doorgaat worden we allemaal verplicht met SUF rond te rijden.
Kunt nog altijd ICE gaan of (P)HEV. Berlines genoeg :p
 
Ik denk dat je me verkeerd begrepen, ik vind die qua design nog wel enigszins te pruimen, ik vind die mooier dan pakweg een X5 of zo. Ik zou nooit overwegen zoiets te kopen of zo.
Als ik 80 zou zijn, een looprek nodig heb en gewoon niet meer in berline zou geraken, zou ik zo'n kia EV9 het alternatief zijn op nooit meer buiten komen of zo.
Als dat qua instap vergelijkbaar is als een range rover, ga je serieus sukkelen om daarin te geraken als je niet goed te been bent.
 
Ik ben vandaag de ID.7 eens gaan bekijken en ik vind het wel wat hebben. Je ziet iets hoger dan een klassieke berline, niet te patserig enzo maar wel ruim.
Echter van de knoppen op het stuur ben ik niet zo'n fan. Ik wil echte drukknoppen zodat ik weet dat ik echt geduwd heb.
In Juli eens de Tourer gaan bekijken want ik heb liever een break.
Idealieter heb ik weer een superb maar dan elektrisch he.. misschien dat ze die ooit maken....
 
Zélfs jij?!?! :(
Eigenlijk is deze test duidelijk. ID.4 en ID.7 met dezelfde aandrijflijn, de ID.4 had dan nog eens het voordeel uitgerust te zijn met een warmtepomp.

ID.4 verbruikt 17% meer tijdens die test. Hij is niet ruimer, gewoon veel lelijker en dat kost je dus 20% range.
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Terug
Bovenaan