Da's straf ja, ik dacht dat die van 2053 was.Ik verschiet ervan maar bvb een bmw i3 is al van 2013.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Da's straf ja, ik dacht dat die van 2053 was.Ik verschiet ervan maar bvb een bmw i3 is al van 2013.
De laatste maanden zie ik het aantal nieuwe laadpalen toch wel weer serieus toenemen.
Is die renault niet gelijkaardig aan :Als ze 35k vragen voor die kleine Renault, dan vind ik het opeens wel te duur. 25k is perfect voor zo’n wagentje
Wel gek. Men verwacht dat men volgend jaar batterijen voor wagens kan maken aan 30 eur de kw.
Het is niet omdat iets nu 30€/kw kost dat dit op lange termijn nog altijd 30€/kw kost. Men had initieel voorzien en gepland dat de kost voor de batterijen eerder tegen de 100€/kw (mogelijks lager) zou liggen. Maar door een paar grote prijsoorlogen tussen een paar constructeurs van batterijen is dalen die prijzen zwaar.Wel gek. Men verwacht dat men volgend jaar batterijen voor wagens kan maken aan 30 eur de kw.
25k geeft u die flashy groene eh, dan zou ik er minimaal métallisé opsmijten zelleAls ze 35k vragen voor die kleine Renault, dan vind ik het opeens wel te duur. 25k is perfect voor zo’n wagentje
Gemiddeld verbruik inclusief laadverliezen dan?Altijd interessant, de terugblik van afgelopen maand in de BMW-app;
9828 km in 124u
Gemiddeld verbruik van 21,9 kWh/100 km
2492 kWh geladen stroom
Gemiddeld verbruik inclusief laadverliezen dan?
Maar een wagen kopen van een pepermolenfabrikant is geen probleem?Een wagen kopen van een smartphone fabrikant . Het is al erg genoeg met Tesla, maar dat is nu nog een stap verder. De wereld is gek geworden.
Altijd interessant, de terugblik van afgelopen maand in de BMW-app;
9828 km in 124u
Gemiddeld verbruik van 21,9 kWh/100 km
2492 kWh geladen stroom
Als je ziet wat die chinezen aan het brengen zijn en tegen welke prijs dan is dat toch wel hallucinant...
Voor de prijs van een model 3 (al is dat in China)... 5 minuten opladen == 250km opladen... batterij van rond de 77kwh... inclusief dan een heads-up screen, effectieve knoppen alsook de grote screen van een tesla alsook een extra snelheidsscreen boven het stuur.Xiaomi SU7 to offer Porsche Taycan-beating performance for half the price | Auto Express
The all-electric Xiaomi SU7 has a range of over 500 miles and a sub three-second 0-62mph timewww.autoexpress.co.uk
Impressionant.
Nu nog zien wat dit gaat geven in Europa... of ze dat gaat lukken of het effectief een prijszetting is van 60k zoals ik ergens anders las.
Analisten voorspellen echter dat Xiaomi dit jaar ongeveer 10.000 dollar verlies per wagen zou maken
De vraag is hoelang deze nog zo goedkoop zal blijven
Daarnet een melding al rijdend op de iX3: probleem met aandrijving.
5s later deed hij niks meer, chance dat ik op een buitenbaantje aan het rijden was aan 30.
Gesleept en afwachten
en in de standaardversie zit nog altijd geen achteruitrijcamera zie ik.Q6 configurator is beschikbaar. Amai miljaar. De instapprijs lijkt nog wat maar van zodra je wat goodies aanvinkt (S-Line, Platinum Pack, ...) ga je pijlsnel richting en los over de 100K. En dan zwijg ik nog over de SQ6.
Gewoon duurder dan m'n Q8 als je de uitrusting wat gelijktrekt. En dat voor een wagen die dan toch een trap lager staat. Wordt een harde pass.
En wat ik nog triester vind is dat dat waarschijnlijk betekent dat een mooie A6 Avant e-tron naar mijn goesting dan ook wel over de 100K zal gaan.