Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Neem gewoon een stockwagen op renting. Zal het makkelijkste zijn.is het aangewezen om te opteren voor een stockwagen
E-Tron is dan echt niet de meest efficiënte wagen: ik zit op 231 Wh/km sinds ik de wagen heb overgenomen op (ongeveer 1300 km mee gereden).Toch mooie cijfers voor een iX3!
Zelf zit ik na 16k km sinds begin december aan gemiddeld 170 Wh/km.
Ik doe geen gekke dingen maar boet ook nergens op in: quasi altijd max toegelaten snelheid, bijna altijd klimatisatie voor vertrek en temperatuur steeds op 20-21gr, sentry overal behalve thuis of op kantoor, en ik bol vrij vaak (meerdere keren per maand) rond met een grote remorque waardoor het verbruik 250 a 300 Wh/km is.
E-Tron is dan echt niet de meest efficiënte wagen: ik zit op 231 Wh/km sinds ik de wagen heb overgenomen op (ongeveer 1300 km mee gereden).
Dat valt nog mee, volgens mij zit ik rond de 270 Wh/km na 3 jaar.E-Tron is dan echt niet de meest efficiënte wagen: ik zit op 231 Wh/km sinds ik de wagen heb overgenomen op (ongeveer 1300 km mee gereden).
Dat valt nog mee, volgens mij zit ik rond de 270 Wh/km na 3 jaar.
Auto bestellen en korte termijnleasing? Via bv. Lizy.be kan je een leasing voor 12 maanden aan gaan, is wel vrij prijzig tov. langere termijnrenting.Ik overweeg sterk om op freelance basis te starten. Uiteraard dien ik dan mijn bedrijfswagen in te leveren (weinig interesse om leasing idem voertuig over te nemen, tenzij zeer tijdelijk) en zal ik zelf een voertuig moeten leasen via de vennootschap. Ik weet dat de leveringstijden van nieuwe elektrische wagens serieus oplopen. Zijn er bepaalde EV's die momenteel wel nog snel leverbaar zijn, of is het aangewezen om te opteren voor een stockwagen?
Auto bestellen en korte termijnleasing? Via bv. Lizy.be kan je een leasing voor 12 maanden aan gaan, is wel vrij prijzig tov. langere termijnrenting.
Ik zit in dezelfde positie als u, zijnde opstart als freelancer en de bijhorende zoektocht naar een wagen. Ik ga echter opteren voor Plug-in hybride, toch nog een stevige som goedkoper, fiscaal veel interessanter dan een diesel/benzinewagen en wel wat voorraad beschikbaar.
Aangezien de i4 al bestaat en met gi-gan-tische levertijden zit, denk ik niet dat ze opeens een nieuwe motorisatie gaan voortrekken zodat je op korte termijn eentje geleverd gaat krijgen.Lizy.be kende ik niet, goede tip die ik zeker zal checken.
Alternatief is inderdaad een Plug-in hybride. Ofwel nieuwe EV (ioniq 6 of bmw i4 edrive35) die recent wordt gelanceerd in de hoop dat leveringstermijn korter zal zijn bij snelle bestelling na launch.
Al een aantal filmpjes van gezien en artikels gelezen. Zag dat ze ook naar NL kwamen.Nio ET7 zou einde dit jaar in Duitsland beschikbaar worden. Dit is een auto van de grootte van de Tesla Model S maar zou met de basis accu (70 kWh) starten vanaf 48 000 EUR.
NIO ET7: Our electric sedan with a range of up to 1000 km
Up to 1000 km range, futuristic technology and modern design: the future of electric cars. Discover NIO ET7, our electric sedan.www.nio.com
Stefan Moeller, CEO van nextmove (Duits verhuurbedrijf van elektrische wagens) geeft dat aan in zijn wekelijkse blog op Youtube.Al een aantal filmpjes van gezien en artikels gelezen. Zag dat ze ook naar NL kwamen.
Had die prijs verwacht voor de ET5 en rond de 70k voor de ET7. Wel een berline dacht ik qua koffer ipv hatchback
Intressant
Waar zie je de prijs eigenlijk
ET5 is er ook nnog , dat is een wat meer normale wagen qua lengteZiet er best nice uit imo.
Nog eens een test:Even voor jou getest. Vandaag
2 volwassenen
2 kleine kinderen
Koffer stampvol, maar niet extreem zwaar beladen
30 graden buiten
Airco op 17 (mijn vrouw is zot)
Ecopro stand
Boordcomputer gereset van zodra ik op de e40 kwam. Nevele tot Groot-bijgaarden. Terugweg heb ik gereset eens ik terug op de E40 in Groot-bijgaarden was.
Waze op 121km/u (dat is 122 op de iX3). Niet aangepast tenzij waar het moest (Gent en Aalst).
Gemiddelde snelheid in doorgaan: 118.2km/u (BMW) dus ongveer 117 GPS
Gemiddel verbruik: 178Wh/km
Gemiddelde snelheid terugkeren:
116.0km/u (BMW) - versmalling rond aalst duurt even
Gemiddeld verbruik: 176Wh/km
Ps1: ik heb foto’s
Ps2: ik kan het niet meer benadrukken, maar om dat gemiddelde te halen moet ik op de Tiguan 128km/u instellen. Dus onderschat de afwijking niet
Ps3: Na de afrit in Nevele nog 5km naar huis gereden, geëindigd op 163wh/km (voor de terugrit)
Ps4: Fucking puike resultaten!