EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Van wat ik gezien heb scheelde het niet veel. Stadion zat ook vol mensen zonder zonder ticket.

En hoe kinderachtig is da nu altijd die medaille direct afnemen!
Ik vraag me eigenlijk af hoe dat gaat aflopen met de cijfers komende weken in Londen.
 
Na de beelden die al gepasseerd zijn van de Engelsen voor de match, vrees ik voor de Italianen in London. Ik hoop dat er iets voorzien is om die rechtstreeks naar de luchthaven te brengen. Alles in een redelijke grote straal rond Wembley moest toe bij het einde van de match, zo erg is het daar geweest.

Over de match, allemaal op Southgate. Als hij er voor gaat in de laatste 10 minuten en verlengingen winnen ze die match zonder penalties. En dan nog eens een 18 jarige de 5de penalty laten nemen…
Hier in de buurt bij mij (Clapham, London) laten ze de roepende Italianen alleszins gerust ;)

Ben eigenlijk blij dat de Italianen gewonnen hebben. Dat 'it's coming home' lijntje kwam mijn strot uit.
 
Laatst bewerkt:
Mooie winnaar. Engeland heeft na de 1-0 eigenlijk amper nog aan voetballen gedacht en spelen eigenlijk al een groot deel van het toernooi zo conservatief.
 
Het ultieme deksel op de neus voor de Engelsen. Echt geniaal dit ! Met hun eindeloze "it's coming home" en al denken dat ze er waren om dan heel pijnlijk te verliezen via penalties.
 
de 3 zwarte parels en grootste talenten van engeland missen :(
Het is hier wel erieus feest in italie, al dat getoet :p
 
Verdiende winnaar, ik vind het spijtig hoe minachtend er wordt gedaan over Chiellini & Bonuci, "psychopaten" dixit Carl Vannieuwkerke? Ik vind het juist één van de charmes van dit land. Zo gepassioneerd, zo gedreven hadden wij een tikkeltje meer van hun he...

Engelsen hebben het zichzelf aangedaan. Kane is wel boven zichzelf uitgestegen, nooit fan van geweest maar chapeau. Pickford erger ik me altijd aan onnodig brullen, onnodig zenuwachtig gedoe en onnodig arrogant.

Hopelijk Italië dat met dit voetbal ook naar het WK gaat trekken en niet gaat veranderen. Laat Mancini maar aan...
 
Verdiende winnaar, ik vind het spijtig hoe minachtend er wordt gedaan over Chiellini & Bonuci, "psychopaten" dixit Carl Vannieuwkerke? Ik vind het juist één van de charmes van dit land. Zo gepassioneerd, zo gedreven hadden wij een tikkeltje meer van hun he...
Als het Romeins leger die mannen als aanvoerders had, bestond het Romeinse rijk nu nog (en hadden ze wel gewonnen van Asterix en Obelix/Ambiorix 😂)

Fantastisch gewoon, wat een krijgers. Die passie, die overgave, dat leidersschap. En ook het plezier dat die mannen uitstralen, goed beseffen dat ze de mooiste job ter wereld hebben, niks snob zijn of een air hebben.
 
Als het Romeins leger die mannen als aanvoerders had, bestond het Romeinse rijk nu nog (en hadden ze wel gewonnen van Asterix en Obelix/Ambiorix 😂)

Fantastisch gewoon, wat een krijgers. Die passie, die overgave, dat leidersschap. En ook het plezier dat die mannen uitstralen, goed beseffen dat ze de mooiste job ter wereld hebben, niks snob zijn of een air hebben.
Ik zie die mannen graag bezig dat zijn echt zo eindbazen haha
 
Als ge een interview leest met Bonucci verliest ge spontaan breincellen en moest Chiellini aan de kraag van een Belgische speler trok riepen we waarschijnlijk om z'n hoofd. :unsure:

Bon, Engeland heeft het tenminste niet gewonnen. Kan ik mee leven.
 
Ze moeten wel dringend eens penalties aanpakken, quasi zekerheid dat je wint als je start. 'ABBA'-formaat beter denk ik dan.
Quasi zekerheid ... ze zeggen 60/40. Nu, zou dat zoveel veranderd hebben?
ABAB - ABBA
1-0 - 1-0
1-1 - 1-1
1-1 - 1-2
1-2 - 1-2
2-2 - 2-2
2-2 - 2-2
3-2 - 2-2
3-2 - 3-2
3-2 - 3-2
3-2 - 3-2

Na twee beurten en vier beurten (dus bij gelijke pogingen bij ABBA) stond het zowel bij ABBA als ABAB 1-2 en 3-2, en waren het voor de vijfde poging weer Jorginho die eerst moest en Saka laatst. Er moet één van de twee als tweede trappen he. Is het dan eerlijker dat Engeland op 2-4 kan komen omdat Italië er slechts één mist? Vind ik ook niet.

Nu ja, als ge ze trapt gelijk die laatste drie van Engeland, dan verliest ge zelfs bij een BBBBBAAAAA format. Er zal altijd wel iets te vitten zijn op dat schema, maar als iemand als Maguire ze zo binnenknalt en de rest niet, dan zou ik toch niet te veel over dat trapschema beginnen. Zeker niet als ge zogezegd zo goed voorbereid waart op penalty's.

P-Rex keepte overigens een goede shootout, moet ik hem dan toch nageven. Al waren de twee gepakte penalty's wel op lage hoogte zeker, komt dan overeen met zijn reddingen tijdens de match, denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan