EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Southgate ligt na dit EK toch gewoon buiten niet? Zo een aanvallende weelde op de bank, en niet willen gebruiken. Super verdedigen starten en hopen op de 1-0. 2 spelers die amper 3 min op het veld staan en geen bal geraakt hebben penalties laten trappen...
Grappige is dat ze al sinds Southgate er is expres daarop trainen omdat ze met een slecht verleden zitten op dat vlak. Southgate zei tijd geleden in interview ook dat ze een specifiek plan hadden voor penalties, wissels zullen dus al maanden zo voorbereid zijn.
 
Veel te plat England eerste deftige tegenstander en ze verliezen.
En dan nog zo oneerlijk om zoveel thuis matchen te spelen.

Proficiat Italië!
 
Wat een zwak staaltje coaching van Southgate. Dat je afwachtend gaat voetballen nadat je voorkomt in een finale tot daar aan toe.

Maar een 19-jarig talent als 5e laten trappen? En Sancho en Rashford pas op 't einde laten invallen puur voor de strafschoppen? Niet toevallig missen ze alle drie. Laat die dan toch op z'n minst een kwartier meevoetballen dat ze wat voeling met de wedstrijd krijgen zeg.

Zet hier een topcoach in de plek en de titel was voor Engeland hoor.
 
Na de beelden die al gepasseerd zijn van de Engelsen voor de match, vrees ik voor de Italianen in London. Ik hoop dat er iets voorzien is om die rechtstreeks naar de luchthaven te brengen. Alles in een redelijke grote straal rond Wembley moest toe bij het einde van de match, zo erg is het daar geweest.

Over de match, allemaal op Southgate. Als hij er voor gaat in de laatste 10 minuten en verlengingen winnen ze die match zonder penalties. En dan nog eens een 18 jarige de 5de penalty laten nemen…
 
Italië verdiende winnaar, en absoluut de verdiende kampioen. Het voetbal wint hier vandaag, gelukkig. Een herhaling van het WK had toch een drama geweest.

Het blijft een zure exit voor ons, ik blijf er bij dat er meer had ingezeten. Geen geluk gehad met de blessures, en een gebrekkige coach beslisten er anders over.
 
Sjonge die beelden van Engelsen die de hekken omver duwen en zonder ticket het stadion binnen lopen...
 
Grappige is dat ze al sinds Southgate er is expres daarop trainen omdat ze met een slecht verleden zitten op dat vlak. Southgate zei tijd geleden in interview ook dat ze een specifiek plan hadden voor penalties, wissels zullen dus al maanden zo voorbereid zijn.
2 spelers erop zetten puur voor de penalties… Dan wist je gewoon al dat het voor de Italianen was, dat doe je niet!
 
Toch blij dat de Deschampsaanpak gefaald heeft bij een paar favorieten. Hopelijk volgen die landen met talent nu eerder de ingeslagen richting van Italië ... ook al blijven flurken als Southgate, Deschamps en zelfs Bobby gewoon aan hierna.
Waar is je AOTW?
 
Na de beelden die al gepasseerd zijn van de Engelsen voor de match, vrees ik voor de Italianen in London. Ik hoop dat er iets voorzien is om die rechtstreeks naar de luchthaven te brengen. Alles in een redelijke grote straal rond Wembley moest toe bij het einde van de match, zo erg is het daar geweest.

Over de match, allemaal op Southgate. Als hij er voor gaat in de laatste 10 minuten en verlengingen winnen ze die match zonder penalties. En dan nog eens een 18 jarige de 5de penalty laten nemen…
Je doet alsof het een Warzone is precies
 
Ze moeten wel dringend eens penalties aanpakken, quasi zekerheid dat je wint als je start. 'ABBA'-formaat beter denk ik dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan